in proiecte imobiliare
Ţiriac Imobiliare – dezvoltator din domeniul real-estate ce face parte din grupul Ţiriac Holdings – a încredinţat de curând agenţiei FRIENDS Advertising strategia de comunicare pentru primele sale proiecte imobiliare.
În cadrul unei ceremonii prezidată de domnii Ion Ţiriac, Ralf Nisar (LEG Stuttgart) şi Emilian Oprea – primarul oraşului Chitila, ieri a fost pusă piatra de temelie a primului şantier şi odată cu ea, s-a născut un nou brand pe piaţa imobiliară: „Residenz – cartierul german”.
Iniţial a fost dezvoltată strategia de poziţionare împreună cu Trout & Partners după care a urmat un proces mai amplu de redefinire a identităţii – naming, logo, slogan. În perioada imediat următoare se va derula o campanie de promovare declinată pe mai multe medii de comunicare: internet, outdoor cu mash-uri amplasate în zone cu grad mare de expunere si tranzituri, presă scrisă cu ad-uri în cotidiene şi publicaţii de specialitate, precum şi acţiuni de relaţii publice menite să asigure o vizibilitate cât mai mare pentru această investiţie a noului client al agenţiei FRIENDS.
Complexul Residez va fi situat în oraşul Chitila, Sos. Banatului nr. 14, într-o zonă aflată în plin proces de extindere şi dezvoltare economică, la doar 2 km de zona de nord-vest a Bucureştiului. Proiectul va include 48 de blocuri cu ascensoare, de 3, 4 sau 5 etaje şi va cuprinde 480 de apartamente de 2, 3, 4 sau 5 camere, fiecare locuinţă urmând a avea o suprafaţă cuprinsă între 66 şi 194 de metri pătraţi.
Ansamblul rezidenţial va fi construit pe baza celor mai moderne tehnologii germane în domeniul proiectării şi construţiilor civile şi va defini noi standarde de confort şi siguranţă în sectorul imobiliar, urmând a oferi multiple facilităţi, precum parcarea pazită cu o capacitate de 320 de locuri subterane şi 338 supraterane, gradiniţă, zonă comercială cu discount-market şi piaţă agro-alimentară şi zonă de agrement cu lac artificial.
După o perioadă destul de îndelungată în care imobilele rezidenţiale erau destinate preponderent segmentului superior al pieţei, developer-ul Ţiriac Imobiliare a decis să construiască un ansamblu de locuinţe care să se adreseze segmentului mediu, complexul Residenz din zona Chitila urmând a avea un preţ promoţional situat în jurul a 1000 euro/mp.
Cartierul German Residenz va fi dezvoltat pe un teren de 68 230 mp şi se va construi în patru faze, oficialii Ţiriac Imobiliare estimând că primii locatari se vor putea muta în decembrie 2007.
„Willkommen acasă!” este sloganul sub care FRIENDS Advertising va comunica beneficiile oferite de noul complex rezidenţial: locaţia atractivă ce oferă deopotrivă avantajul proximităţii zonei centrale a Bucureştiului dar şi acela al traficului redus, un bun raport calitate/pret, dotările şi facilităţile complexului, şi nu în ultimul rând, garanţia calităţii pe care o oferă numele Ţiriac.
{mosloadposition user10}