Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FRIENDS Advertising rebrandeaza cu placere

FAN COURIER EXPRESS, lider naţional în servicii de curierat rapid, a decis de curând să-şi redefinească identitatea corporatistă şi să-şi perfecţioneze calitatea programelor de comunicare alături de FRIENDS Advertising.

FAN COURIER a ieşit aşadar în lume în haine noi, pregătite cu grijă de FRIENDS Advertising, care va comunica imaginea reîmprospătată a noului său partener pe mai multe segmente media: presa scrisă, outdoor, radio, internet etc.

„Anterior acestei decizii de schimbare, valoarea reală a mărcii comerciale Fan Courier rezida în mare masură în numele său şi mai puţin în componenta sa vizuală. Am fost chemaţi să rezolvăm acest neajuns şi am considerat că este nevoie de un proces mai amplu, care să meargă dincolo de schimbarea la faţă a logotipului şi a sloganului. Împreună cu Trout & Partners – cei care au gândit strategia de poziţionare – vom aşeza întreaga viziune de business a clientului pe fundamentul unei campanii de comunicare coerente şi consistente.” a declarat Ioana Druţă, Client Service Director la FRIENDS Advertising.

Ca prim pas al acestui proces evolutiv a fost dezvoltat un nou concept identitar, atât componenta verbală cât şi cea vizuală fiind ajustate. Mai vechiul „Expediem rapid şi sigur” va deveni „Oriunde, cu plăcere”, acest descriptor urmând să devină un standard de comportament şi atitudine atât în interiorul cât şi în exteriorul companiei. Noul slogan redă ideea de disponibilitate, de înţelegere a nevoilor partenerilor FAN COURIER pe de o parte, propunându-şi în acelaşi timp o puternică valoare de diferenţiere.

La rândul ei, noua siglă – coletul înaripat – exprimă ideea de omniprezenţă, dar şi aceea de dinamism prin coletul însufleţit, ce poate zbura oricând şi oriunde.

„În ultima perioadă au fost făcute investiţii majore în infrastructură şi în domeniul IT, astfel încât era absolut necesară o strategie de brand care să susţină noul model organizaţional, să reflecte toate aceste transformări şi să conducă la schimbarea percepţiei publicului nostru – angajaţi, clienţi şi parteneri – faţă de marca FAN COURIER. Nu suntem «un alt furnizor de servicii de curierat rapid din România», suntem compania de curierat cu cele mai multe puncte de lucru şi cu cea mai mare capacitate de transport” a declarat Cristina Patrăşcanu – Directorul de Marketing al companiei FAN COURIER.

Echipa care va coordona implementarea acestui proiect este formată din:
• Cristina Patrăşcanu (Director de Marketing) – din partea FAN COURIER
• Sorin Trâncă (Creative Director), Adrian Iota (Senior Graphic Designer), Răzvan Soare (Senior Copywriter) şi Andreea Dîrzeanu (Client Service) din partea FRIENDS Advertising.
• Adinel Tudor şi Iulian Pădurariu (Strategie) din partea Trout & Partners.

Bucuresti, 8.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.