Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FRIENDS Advertising da linistea mai tare pentru Rigips® Fonic

FRIENDS Advertising a realizat campania de comunicare pentru noul produs Rigips Saint-Gobain – placa de confort şi izolare acustică Rigips® Fonic. Aceasta a fost lansată în primăvară sub sloganul „Dă liniştea mai tare!” şi a fost încheiată la finalul lunii noiembrie.

Rigips® Fonic a fost lansat în primăvară, în cadrul unui eveniment la care au participat cele mai importante companii din domeniul construcţiilor, comercializării materialelor de construcţii, dezvoltatori, arhitecţi, specialişti din domeniul acusticii, reprezentanţi ai mediului universitar, alături de colegi din vânzări şi marketing.

FRIENDS Advertising a asigurat comunicarea ATL, BTL şi online pentru promovarea Rigips® Fonic Pe tot parcursul anului. Execuţiile de care a beneficiat campania includ print, platforma online www.dalinisteamaitare.ro, display advertising şi POSM.

“Un alt proiect important dezvoltat împreună cu FRIENDS Advertising este lansarea gamei de soluţii pentru izolare acustică, Rigips® Fonic. FRIENDS Advertising a propus, dezvoltat şi coordonat evenimentul de lansare şi proiectul a continuat de-a lungul anului cu crearea unui website dedicat şi derularea a două valuri de campanie de comunicare, ce a rulat pe internet, TV şi în presă, aducându-ne extrem de aproape de atingerea obiectivelor stabilite pentru noul brand pentru anul 2011”, declară Bogdan Bălan, Product Manager, Rigips Saint-Gobain.

Campania de toamnă Rigips® Fonic s-a desfăşurat în perioada 2 – 30 noiembrie şi a beneficiat de 2 execuţii destinate difuzării TV. Acestea au fost susţinute în mediul online prin intermediul platformei dedicate – www.dalinisteamaitare.ro – construită cu ocazia lansării produsului, în primăvară.

“Domeniul materialelor pentru construcţii şi amenajări interioare este unul complex, iar din colaborarea de până acum cu Rigips am învăţat că de fiecare dată trebuie să “intrăm în casele oamenilor” şi să găsim beneficiile pe care le aduc aceste produse, de cele mai multe ori inovative. De aceea, în cazul Rigips® Fonic, atât conceptul, cât şi toate componentele campaniei au gravitat în jurul reprezentării liniştii.

Din punct de vedere creativ, provocarea a fost expunerea acestui beneficiu abstract legat de sunet în medii statice, cum ar fi printul. Iar provocarea strategică a fost să găsim mediile şi tacticile care pot transmite acest beneficiu într-un fel cât mai surprinzător, dar şi uşor de înţeles. ”, afirmă Ioana Teodorescu, Client Service Manager, FRIENDS Advertising.

Agenţia a derulat de asemenea şi planificarea si achiziţia spaţiilor media pentru campanie, cu un mediaplan ce a cuprins online, print şi TV.

Echipa implicată în proiect:
– din partea FRIENDS Advertising: Adrian Bumbu – Senior Copywriter, Bojan Spasić – Senior Art Director, Ioana Teodorescu – Client Service Manager, Oana Andrei – Account Manager
– din partea Rigips Saint-Gobain: Bogdan Bălan – Product Manager, Corina Vasile – Marketing Manager, Ralida Trestianu – Communication Specialist
– evenimentul de lansare a fost realizat în colaborare cu Zebra Communications
– spoturile TV şi filmările pentru website-ul www.dalinisteamaitare.ro au fost realizate în colaborare cu casa de productie Commitet.

FRIENDS Advertising a fost înfiinţată în 2003, în jurul echipei creative Sorin Trâncă – Bojan Spasic, cu o experienţă de lucru în această formulă de aproape 14 ani. Născută sub semnul creativităţii unor seniori în publicitate, FRIENDS şi-a întărit în timp această poziţionare şi lucrează la consolidarea ei pe principalele zone ale comunicării.

Doar în ultimii 3 ani FRIENDS a deservit în jur de 30 clienţi, printre care: Unilever (Dero, Knorr, Delikat, Sunsilk, Omo, Dove, Rexona, Axe – dar şi proiecte de Trade Marketing), SIBEX, Canon Photo-Video CEE (cont regional), Tina R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundaţia Copii Sănătoşi, Porsche Bucureşti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Ţiriac Imobiliare, Adama, Sensiblu, Dimri International, Raiffeisen Evolution, ITV Rusia, Titanmar, Monopoly Media, Rigips, Say Shops, PSI Swaziland, A&D Pharma, Romfelt Real Estate, Cris-Tim, F64, Let’s Do It Romania.

Despre Rigips® Fonic

Rigips® Fonic este placa de gips-carton cu calităţi de izolare fonică superioare, utilizabilă în gama de sisteme de pereţi, tencuieli uscate şi plafoane proiectate pentru a asigura un indice ridicat de izolare acustică. Performanţa îmbunătăţită a sistemelor de construcţii menţionate vine din folosirea în aceste sisteme a unor noi produse: pe lângă plăcile de gips-carton Rigips® Fonic (cu dimensiunea de 12,5x1200x2000 şi 12,5x1200x2600 mm), profilul acustic Rigips® Fonic SP75 şi accesoriile speciale pentru plafoane.

Utilizarea plăcilor Rigips® Fonic permite reducerea disconfortului sonor cu până la 60%: testele desfăşurate anul trecut la laboratorul CSI din Praga, recunoscut la nivel european, au arătat o creştere cu 4 dB a indicelui de izolare acustică obţinut prin înlocuirea plăcii standard cu placa Rigips® Fonic în construcţia unui perete simplu placat. Utilizarea lor în sisteme cu dublă placare duce la o şi mai mare creştere a indicelui de izolare acustică.

Bucuresti, 21.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.