Campania de comunicare pentru lansarea Buybooks.ro a fost realizată în colaborare cu FRIENDS Advertising. Sub sloganul “Cea mai mare librărie online din România”, Buybooks.ro investește în publicitate pentru a crește consumul de carte în România.
În acest scop, FRIENDS Advertising a realizat un concept creativ pentru Buybooks.ro avându-l în prim plan pe Shobi – un rozător de cărți. Personajul este deci, cel mai mare consumator de cărți din cea mai bogată librărie online din România. Pe lângă materiale de identitate, FRIENDS Advertising a realizat pentru Buybooks și un spot TV, difuzat în cinema-urile din București, în perioada decembrie 2009 – februarie 2010.
În continuare, FRIENDS Advertising va asigura comunicarea ATL și BTL pentru promovarea Buybooks.ro și a consumului de carte în România. “Bucuria de a lucra pentru cărți, pentru ca oamenii să poată citi, cerceta și învăța, e aceeași dintotdeauna. Am pus în această campanie același entuziasm pe care l-am pus și în proiectele noastre de suflet – și mă refer aici, în mod special, la Biblioteca Fundației Friends For Friends. Sperăm ca ideile noastre să ajute cât mai mulți oameni.” afirmă Sorin Trâncă, Creative Director și fondator FRIENDS Advertising. Așa cum a declarat și Adinel Tudor, acționar BuyBooks.ro: “investiția în Buybooks.ro este de fapt una pentru o Românie a viitorului. Suntem de părere că avem nevoie de o populație bine educată și responsabilă, iar educaţia cea mai la îndemână pentru noi toți stă în cărți, și orice carte devine mai accesibilă dacă o putem comanda online.”
{mosloadposition user10}