- Bugetul mediu alocat de o familie într-o lună pentru alimentele comandate pe Freshful este de 1.000 de lei
- 78% dintre comenzi sunt plasate prin aplicația mobilă Freshful by eMAG
- Coșul de cumpărături comandat de clienții Freshful by eMAG conține, în medie, 22 de produse unice și 35 de bucăți
- Verdețurile, fructele, legumele, apa și băuturile răcoritoare, printre cele mai comandate produse
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România a depășit pragul de 100.000 de clienți activi în platformă. Până în prezent, în topul celor mai comandate produse au fost verdețurile, urmate de fructe, legume, pâine proaspătă, apă și băuturi răcoritoare. În medie, o familie alocă până la 1.000 de lei pentru alimentele achiziționate într-o lună.
„100 de mii de clienți unici reprezintă o dublă confirmare, atât a planului de creștere pe care am mizat de la început, cât și a interesului clienților pentru acest mod de a face cumpărături care le economisește timpul și îi ajută să își planifice mai bine bugetele lunare. Am dezvoltat un produs util, foarte apreciat de clienți și vom continua să creștem rapid în perioada următoare. Peste 94% dintre cei care au plasat o comandă ne recomandă mai departe apropiaților, iar clienții care au făcut o primă comandă au revenit, în medie, pentru a doua comandă după 8 zile”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG
Freshful by eMAG: aproape 6.000 de metri cubi de apă, echivalentul a două bazine olimpice de înot, livrate până în prezent
Freshful by eMAG propune o gamă variată de produse proaspete din care consumatorii pot alege, astfel că cele mai comandate au fost verdețurile, cum ar fi salata și ceapa verde, pătrunjelul și mărarul – una din două comenzi conține aceste produse. În topul acestora se află pătrunjelul verde proaspăt cules – până acum au fost livrate 157.183 de legături. Clienții mai comandă și fructe, precum banane sau avocado, dar și legume, cum sunt roșiile ori castraveții. De la lansare, din octombrie 2021 și până în prezent au fost livrate peste 1,25 milioane de banane și 263.000 bucăți de avocado, dar și 225.591 de pâini proaspăt scoase din cuptor.
În 75% dintre comenzi sunt incluse apa sau băuturile carbogazoase, urmate apoi de lactate. În total, Freshful by eMAG a livrat 7.211 metri cubi de băuturi, adică echivalentul unui tren cu 34 de vagoane cisternă, dintre care 5.841 metri cubi de apă, adică echivalentul a două bazine olimpice de înot. Lista este completată de peste 100.000 de litri de vin.
Produsele comercializate de Freshful provin din surse locale, iar ponderea acestora variază în funcție de sezon. Vara, sortimentul de legume și fructe ajunge la un procent de 80% din producție locală. Freshful by eMAG colaborează cu 550 furnizori locali, dintre care 125 sunt mici producători.
Clienții Freshful by eMAG preferă comenzile prin intermediului aplicației
Clienții Freshful by eMAG pot comanda oricând și de oriunde, economisind până la 2 ore din timpul petrecut la cumpărături, astfel că aceștia preferă aplicația mobilă – ponderea comenzilor plasate prin intermediul acesteia este de 78%, fiind plasate în special seara și programate pentru livrare a doua zi, până în prânz. Bugetul mediu alocat pentru o comandă este de 313 lei și poate conține, în medie, până la 35 de produse, cu o medie de 22 de articole unice.
Cea mai mare comandă înregistrată în platformă până acum a fost de aproape 6.500 de lei, iar cel mai activ client a plasat până în prezent 251 de comenzi, cu o recurență de aproximativ o comandă o dată la două zile. Femeile sunt cei mai activi utilizatori ai platformei, în proporție de 61%. Acestea comandă preponderent alimente, în timp ce bărbații comandă mai degrabă produse pentru casă și băuturi.
Freshful by eMAG sărbătorește 100.000 de clienți cu reduceri în platformă
În perioada 15 – 21 mai, clienții Freshful se pot bucura de campanii speciale de reduceri la produsele selectate. Astfel, la o selecție de 40 de produse din categoriile legume, pâine proaspătă, mezeluri, băuturi, conserve și chiar produse pentru casă sau îngrijire personală este aplicată o reducere de 40%. De asemenea, în aceeași perioadă, clienții care fac o achiziție de cel puțin 300 de lei vor primi un voucher de 30 de lei, pe care îl pot folosi în platformă pentru orice fel de achiziție (cu excepția produselor din tutun) în perioada 1 -11 iunie.