· Ploieşti Shopping City este al treilea centru comercial pentru care Free Communication asigură consultanţă şi activităţi de comunicare, după Sun Plaza şi Oradea Shopping City
Free Communication a fost aleasă pentru a organiza activităţile de deschidere Ploieşti Shopping City, cel mai mare mall regional din zona de sud a României, dezvoltat în afara Bucureştiului. Agenţia va asigura pentru Ploieşti Shopping City consultanţă şi implementarea evenimentului de inaugurare, care va avea loc pe 15 noiembrie 2012.
“Ne bucurăm că am câştigat acest proiect şi că avem astfel o nouă ocazie să folosim expertiza acumulată în ultimii ani pe segmentul centrelor comerciale. Campania de lansare Sun Plaza, pe care am gestionat-o pe componentele BTL şi PR, a fost considerată cea mai de succes în domeniu până la acel moment, prin numărul impresionant de vizitatori atraşi încă din primele zile. Ne propunem să replicăm acest succes şi să contribuim la asigurarea unui start perfect pentru Ploieşti Shopping City, printr-un eveniment memorabil’, a declarat Alexandra Diniţă, Director General Free Communication.
“Am ales Free Communication pentru organizarea uneia dintre cele mai importante acţiuni de comunicare ale Ploieşti Shopping City. Ne dorim ca evenimentul de lansare să creeze o experienţă unică pentru locuitorii din Ploieşti şi din zonă şi am convingerea că am ales partenerul potrivit pentru a realiza acest obiectiv. Ploieşti Shopping City este primul mall dezvoltat în această regiune şi ne vom asigura că deschiderea se va ridica la nivelul aşteptările vizitatorilor”, a declarat Corina Toma, Director Centrul Comercial, Ploieşti Shopping City.