Frank Group semnează noua campanie LA STRADA, unul dintre cele mai sofisticate branduri de înghețată din România. Sub îndemnul "TASTE THE WORLD", campania invită publicul într-o călătorie imaginară către ținuturile exotice de unde sunt aduse ingredientele care stau la baza rețetelor desăvârșite ale înghețatelor LA STRADA.
Inițiativa brandului de înghețată prêt-à-porter vine în contextul lansării unui nou ambalaj, care pune accentul pe țarile de proveniență ale ingredientelor. Trei execuții diferite pentru înghețatele cu fistic, vanilie și sorbetul cu aromă de mango sunt ambasadoarele mesajului transmis de noua campanie. Prin asocierea ingredientelor cu spiritul LA STRADA, conceptul creativ pune în valoare secretul care se ascunde în spatele gustului autentic al înghețatei. Campania folosește un mix de execuție ce include spoturi TV, promovare prin Social Media și acțiuni de PR.
"Fie că vorbim despre înghețata clasică, artizanală, sau despre sorbeturi fine, răcoritoare, bogate în fructe, folosim întotdeauna cele mai bune ingrediente din lume, astfel încât ceea ce creăm să fie desăvârșit. Prin intermediul campaniei „LA STRADA. TASTE THE WORLD.” publicul este purtat direct la sursa celor mai bune ingrediente din lume, acolo unde acestea sunt cultivate cu multă experiență și tradiție, culese cu grijă și aduse în laboratorul celor mai pasionați dintre creatorii de înghețată", spune Oana Stîncel, Marketing Manager LA STRADA.
Cele trei spoturi Taste India, Taste California, Taste Madagascar rulează deja pe mai multe dintre stațiile naționale. Video-urile, care spun povestea fiecărui ingredient, sunt o invitație de a savura din autenticitatea celor trei destinații. Fisticul din însorita Californie, fructul de mango din fascinanta Indie și vanilia de Bourbon, originară din Madagascar, devin piesele centrale în spoturile video ale campaniei LA STRADA. TASTE THE WORLD.
"Se spune că fiecare client nou pune o caramidă la evoluția agenției. Ei bine, în cazul nostru, clientul La Strada a pus mai multe. S-a implicat în toate etapele și inputul a fost unul constructiv. Acesta a fost și lucrul care ne-a stimulat și mai mult creativitatea și care, cu siguranță, s-a reflectat și în valoarea execuției", spune Andreea Filip, Group New Business Director.
Campania a fost susținută și prin acțiuni de PR, prin care LA STRADA le-a dezvăluit reprezentanților din presă și influențatorilor online cele trei arome de înghețată, alături de ingredientele specifice aduse din ținuturile-cheie.
Echipa Frank, care a creat și implementat conceptul campaniei, este formată din Andreea Bahrin – Client Service Director, Ana Ilie – Senior Account Manager, Ramona Damiean – Senior Art Director și Adriana Necula – Copywriter.
Echipa Oxygen PR, care a implementat acțiunile de PR, este formată din Adina Trandaf – Account Director, Larisa Anghel – Account Executive și Diana Oros – Account Executive.
Spoturile TV au fost realizate de echipa Hypnohypno sub egida casei de producție MME (Multi Media Est), iar regia aparține regizorului Hypno (Bogdan Moldoveanu).