Grupul LEGO, Hasbro și Merlin Entertainments își unesc forțele pentru a crea produse și experiențe de joacă PEPPA PIG
Grupul LEGO, Hasbro și Merlin Entertainments vor aduce împreună la viață unul dintre cele mai vesele și îndrăgite personaje sub formă de LEGO® DUPLO® – PEPPA PIG!
Chiar la timp pentru cea de-a 20-a aniversare a lui PEPPA PIG, cele trei companii sărbătoresc purcelușa preferată a tuturor, oferind noi experiențe pentru cei mici. Cu angajamentul comun de a crea și de a oferi experiențe de joacă minunate copiilor din întreaga lume, brandurile vor introduce noi modalități prin care preșcolarii se vor bucura de îndrăgitul și celebrul personaj PEPPA PIG, cunoscut pentru grohăiturile și chicotelile sale simpatice și, desigur, bucuria sa de a se arunca în bălți noroioase.
„PEPPA PIG este un personaj extrem de cunoscut, iar fanii LEGO ne-au cerut de ani de zile să facem acest parteneriat, astfel că era firesc ca cea mai populară purcelușă din lume să prindă viață în seturi LEGO. Suntem, astfel, încântați să concretizăm această colaborare alături de echipa extraordinară Hasbro”, spune Roberta Cardazzo, Design Manager pentru Grupul LEGO.
„Peppa este cunoscută pentru încrederea ei în sine, capacitatea de a se exprima ușor și de a dezvolta noi abilități. Ea face față sarcinilor și obstacolelor de zi cu zi cu farmec și curiozitate, și îi inspiră pe copii să fie răbdători și să învețe să împartă cu alții. Copiii mici pot fi creativi cu seturile Peppa și pot trăi povești prin intermediul figurinelor emblematice, în timp ce învață despre grija față de natură, prietenie și rutina zilnică. A fost o bucurie să o aducem pe Peppa la viață prin aceste produse și sperăm că LEGO DUPLO PEPPA PIG va stârni multe râsete și va aduce momente de bucurie oriunde va merge.”
Această colaborare va face ca PEPPA PIG să prindă viață sub formă de cărămizi LEGO DUPLO pentru prima dată, precum și în cadrul atracțiilor și caruselelor incredibile din parcurile tematice Merlin. Primele experiențe vor fi lansate în acest an în Germania și Danemarca, inclusiv singura zonă LEGO DUPLO PEPPA PIG din lume la LEGOLAND® Billund și noul parc PEPPA PIG din Gunzburg, în Germania, situat lângă parcul LEGOLAND® Deutschland. Experiențele din parcurile tematice vor aduce la viață seturile LEGO DUPLO PEPPA PIG, scenele emblematice și personajele din serialul TV în aventurile PEPPEI din viața reală.
„Timp de 20 de ani, formatul PEPPA PIG s-a concentrat asupra poveștilor care reflectă viețile reale și primele experiențe ale preșcolarilor din întreaga lume. Fiindcă cei mici sunt în prim planul brandului, recunoaștem importanța colaborării cu cei mai buni parteneri din industrie, pentru a oferi jucării și experiențe potrivite celor mai mici fani ai ei”, a declarat Casey Collins, President of Licensed Consumer Products pentru Hasbro. „Grupul LEGO și Merlin împărtășesc un obiectiv comun alături de Hasbro și PEPPA, acela de a concepe experiențe de joacă special pentru cei mici, oferindu-le copiilor încrederea de a trata fiecare prim pas ca pe o nouă aventură și de a sări cu încredere în toate bălțile noroioase ale vieții.”
Încă de la premiera îndrăgitului serial de televiziune animat în 2004, PEPPA PIG i-a încurajat pe copii să se avânte împreună în lumea din jurul lor și să o exploreze din plin. Având-o alături pe cea mai bună prietenă a lor, Peppa, preșcolarii capătă încrederea de a trata fiecare prim pas ca pe o nouă aventură – de la cea de zi cu zi până la cele mai memorabile momente din viețile lor. Aflat la cel de-al 10-lea sezon, serialul de televiziune animat PEPPA PIG este difuzat de 20 de ani în peste 180 de teritorii. Având acest succes la nivel mondial, brandul se conectează cu consumatorii din toate punctele de vedere, atât ca divertisment, cât și în retail, în parcurile tematice, spectacolele care fac înconjurul lumii și multe altele.
Scott O’Neil, CEO Merlin Entertainments, a declarat: „Acesta este un pas înainte extrem de important pentru doi dintre partenerii noștri emblematici, al căror scop este de a oferi momente de distracție și de a educa prin creativitate și joc. Suntem parteneri ai Grupului LEGO de peste 18 ani, iar puterea brandului, care depășește orice granițe și bariere de vârste, este de neegalat. Suntem foarte mândri să îi dăm viață PEPPEI PIG de la Hasbro împreună cu brandul DUPLO, începând cu noul nostru parc tematic PEPPA PIG din Gunzberg și la LEGOLAND Billund, în timp ce oaspeții noștri își creează amintiri care vor rezista toată viața și învață prin joacă.”
Dezvăluirea completă a produselor LEGO DUPLO PEPPA PIG va avea loc în curând pe: https://www.lego.com/ro-ro/themes/duplo, iar pentru inspirație și sfaturi despre joacă puteți accesa: www.LEGO.com.
LEGO DUPLO PEPPA PIG dă startul la joacă în stil MARE!
Deoarece cărămizile DUPLO sunt mai mari, deci făcute pentru mâini mai mici, familiile sunt invitate să de-a startul la joacă în stil mare, copiii cu vârste de peste 2 ani având ocazia să facă primii pași în lumea LEGO DUPLO alături de PEPPA PIG.
Cărămizile LEGO de dimensiuni mai mari le deschid preșcolarilor orizontul către un univers nesfârșit, divers și distractiv în care joaca nu se termină niciodată.
Învățarea prin joacă
Știm că atunci când copiii se joacă, ei dobândesc abilități esențiale pentru secolul al XXI-lea, de care au nevoie ca se descurce în viitor. Joaca este, de asemenea, cel mai distractiv mod de a învăța! Dezvoltarea prin joacă este modul este cel mai firesc mod de a învăța, pentru ca așa suntem construiți. 90% din creierul unui copil se dezvoltă înainte de vârsta de 5 ani, așa că primele momente de învățare prin joacă sunt cruciale. Găsiți sfaturi de joacă aici.
Tot mai multe studii arată că joaca îi ajută pe copii să stăpânească toate abilitățile de care au nevoie pentru a se dezvolta în lumea noastră în continuă mișcare și schimbare. Credem cu tărie în valoarea remarcabilă a învățării prin joacă, motiv pentru care Grupul LEGO și-a luat un angajament de durată în acest sens, în asociere cu experți în educație pentru preșcolari pentru a explora importanța jocului în dezvoltarea copiilor. Aflați mai multe aici.