Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Franciza „Coffee 2 Go” a lansat un meniu cu băuturi secrete care sunt propuse consumatorilor fideli

vizual Coffee 2 Go Secret Menu

„Coffee 2 Go” a lansat recent meniul cu băuturi secrete pentru consumatorii care și-au dezvoltat un obicei și o plăcere de a consuma băuturile lanțului de cafenele, astfel încât aceștia să fie surprinși când barista le propune o băutură în funcție de preferințele lor.

„Coffee 2 Go Secret Menu” a fost creat de unul dintre barista lanțului de cafenele, ce conține 6 băuturi calde, diferite de meniul standard, atât în ceea ce privește conținutul, cât și modul de servire.

„Paharul de to go nu este doar un ambalaj, ci devine chiar un accesoriu atunci când consumatorul alege un brand cu care rezonează, și pe care îl “poartă” cu plăcere. Astfel am adus pe paharele Coffee 2 Go creații ale artiștilor contemporani români, dar am vrut să mulțumim și consumatorilor fideli, cât și celor curioși, care vor să încerce mereu ceva nou, printr-un meniu secret.

Când un consumator care preferă aceeași băutură în fiecare zi îi propunem un produs din meniul secret în funcție de gustul acestuia, iar celor nehotărâți în a-și alege o băutura din meniul standard, le propunem un produs din acest meniu,” a spus Vlad Timaru – cofondator „Coffee 2 Go”.

vizual Coffee 2 Go Secret Menu

Pe lângă meniul secret, „Coffee 2 Go” lansează și o nouă gamă de băuturi destinate sezonului rece, care se vor găsi în meniul standard. Aceste băuturi sunt create în colaborare cu Alpro, furnizorul de lapte de migdale sau lapte de soia, pentru consumatorii care aleg o alimentație vegană sau pentru cei care aleg laptele vegetal ca o alternativă mai sanătoasă și mai gustoasă decât laptele de proveniență animală.

Noua gamă de produse conține Matcha Latte, un energizant natural fără a conține cofeină; Almond Fantasy Latte – dedicat celor care preferă o bautură pe bază de cafea, dar în care gustul de migdale este preponderent; Ciocolata Caldă Vegană care devine din ce în ce mai căutată în sezonul rece. O altă băutură ce va fi introdusă în meniul standard „Coffee 2 Go” este Bullet Proof Coffee, dupa rețeta inventată de un autor american, pasionat de un stil de viață sănătos. Acest tip de băutură este preparată pe bază de cafea, dar cu un adaos de grăsimi sanătoase, fiind preferată de consumatorii care urmează o dietă keto.

Până în prezent, lanțul de cafenele „Coffee 2 Go” a deschis 43 de locații, anul trecut semnând contracte în orașe precum Târgoviște, Alba Iulia, Craiova, Timișoara, Buzău și Sibiu, și înregistrând o cifră de afaceri globală peste estimarea de 1,5 mil. euro pentru 2019.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.