Brandient a redesenat ambalajul Fragedo, cel mai puternic brand din portofoliul producatorului de carne de pui Transavia
In contextul modernizarii tehnologiilor de ambalare a produselor Transavia, Brandient a fost mandatat pentru redesignul ambalajului Fragedo, brandul lider al pietei romanesti de carne de pui.
Creat de Brandient in urma cu 11 ani, brandul Fragedo — care sustine cu mandrie “Well Made in Romania” — a adresat de-a lungul timpului stilul de viata modern al consumatorilor din mediul urban, promitand si livrand un produs alimentar de calitate exceptionala, la un standard de siguranta impecabil, intr-o gama foarte bogata.
Noul design al ambalajului sustine pozitionarea brandului pe piata, reflectand realitatea competentelor businessului Transavia — puii sunt hraniti cu cereale cultivate de Transavia si crescuti cu grija in Fermele Transavia, astfel incat sa fie o sursa de sanatate si placere pentru consumatorul urban. Siguranta alimentara pe parcursul intregului lant de productie si comercializare este reflectata de sloganul “Pur si sigur, de la bob la furculita”. Conceptul creativ ales sustine trendurile de lifestyle modern, transmitand modul natural si onest de productie si aratand, in acelasi timp, placerea de a gati. O abordare sincera ce creeaza, prin calitatea designului, o perceptie de modernitate si indeamna la slow living. In plus, prezenta intregii game Fragedo la raft, formata din peste 50 de sortimente, ofera un sentiment general de vitalitate si bucurie, creand un puternic impact vizual.
“Noul design Fragedo este un pas mai departe pentru raftul romanesc, si suntem incantati ca am lucrat cu un client care a avut curajul de a arata pe eticheta legumele din bucataria consumatorului roman, si nu produsul in sine, in fapt — inca un exemplu de leadership pe care Transavia il ofera industriei in acesti 25 de ani.” — Adrian Stanculet, Design Director, Brandient
Cititi mai multe in studiul de caz de pe website-ul Brandient.