Cunoscuta româncă devenită fotomodel internațional de succes la Paris la vârsta de 60 de ani este invitat special la evenimentul Digital Divas by AVON 2018, unde le va dezvălui femeilor din industria modei secretele frumuseții
Da, se poate! Rodica Paléologue, românca de 60 de ani, crescută în Bărăgan, cunoscătoare a nouă limbi străine, este manechin la Paris din anul 2011 și se bucură de un succes fabulos în modă. Fotomodelul senior care defilează și pozează pentru cele mai celebre branduri din lume vine pe 24 aprilie 2018 la București. Cu o poveste unică și de un rafinament deosebit, Rodica Paléologue ne va arăta ce înseamnă stilul la 60 de ani, în cadrul celui mai important eveniment de frumusețe și modă, unde va vorbi în fața a câteva sute de femei despre stil, autenticitate și frumusețe fără vârstă.
Alături de Rodica Paléologue, la Digital Divas 2018 vor participa și alte personalități, printre care Antonia, Anca Serea și Adrian Sînă, Dana Rogoz, Maurice Munteanu, Vali Bărbulescu, Landiana și alte nume sonore din industria modei și a frumuseții.
Rodica Paléologue, cunoscută şi sub numele de scenă Rodica von Buta, este un model senior reputat în Franța și o doamnă de o eleganță și erudiție desăvârșite. Prezența sa la București va fi o adevărată revelație pentru tinerele românce – influenceri, autoare și personalități din industria modei și a frumuseții, cărora Rodica le va împărtăși secretele stilului, autenticității și a frumuseții fără vârstă, în cadrul evenimentului.
Digital Divas by AVON, cea mai mare competiție ce premiază influencerii de beauty & fashion din România, ajunsă la a șaptea ediție și singura în care și publicul larg votează, alături de un juriu format din peste 30 de specialiști din domeniul modei, frumuseții și al comunicării online, va avea loc pe 24 aprilie 2018 la Palatul Bragadiru din București.
Rodica Paléologue va fi prezentă la eveniment în calitate de invitat special și va vorbi în cadrul conferinței care precede Gala. Aceasta cuprinde trei sesiuni – una dedicată influencerilor români care ating succesul internațional, una despre lecțiile colaborărilor dintre influenceri și branduri și cea de a treia, dedicată autenticității. Gala de premiere Digital Divas 2018 are loc la orele 20:00.
Programul complet al conferinței: https://www.2018.digitaldivas.ro/conferinta.php#top.
Evenimentul va fi transmis live, pe site-ul www.digitaldivas.ro.
Pentru a fi la curent cu noutățile despre Digital Divas, urmărește atât site-ul www.digitaldivas.ro, cât și contul dedicat de Instagram (www.instagram.com/digitaldivasro/) sau pagina de Facebook (https://www.facebook.com/digitaldivas.ro).
Digital Divas 2018 este un eveniment organizat de Avon și Evensys, în parteneriat cu Haagen-Dazs, McCafe, After Eight, Samsung și Rowenta.
Despre Rodica Paléologue (Rodica von Buta)
Rodica Paléologue are o poveste impresionantă; provine dintr-o familie refugiată din Bucovina și a fost deportată la vârsta de un an într-o mică localitate, astăzi dispărută, din mijlocul Bărăganului, împreună cu familia sa. În adolescență avea deja grijile unui deținut politic, dar a reușit să studieze Limbile Clasice. Acum 30 de ani a cerut să plece în Franța, unde s-a înscris și la Sorbona. Celebrul fotomodel cunoaște nouă limbi străine, printre care latina, sanscrita și greaca veche. A lucrat pentru Muzeul Luvru, a creat fondurile de carte în latină, greacă veche și Bizanț pentru noua Bibliotecă a Franței și, după aceea a fost, timp de 22 de ani, coordonatoarea colecțiilor de carte în limba română de la Biblioteca Națională a Franței.
Preocuparea pentru modă a debutat devreme, încă timpul copilăriei, când își alegea cu grijă rochiile albe, pe care adesea le și concepea, le desena și le cosea singură, iar mama ei, de la care învățase totul, îi coafa părul cu o buclă. Rodica și-a creat propriul stil vestimentar, care este șic și simplu, completat de accesorii ieșite din comun. Cu ani mai târziu, în 2011, a fost remarcată în holul unei insituții de un tânăr din industria modei, surprins de frumusețea și trăsăturile ei fascinante, care i-a propus o campanie publicitară. Așa a început aventura Rodicăi Paléologue în modă, conducând la colaborări cu mai multe case de modă din Franța, Japonia și Italia, printre care Bulgari, Chanel și Louis Vuitton, pentru care a apărut într-un scurtmetraj alături de David Bowie.