Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fotbalul pune din nou TVR 1 pe primul loc la audiente

TVR1

Aproape un milion de români au urmărit meciul Sahtior Donetk – AS Roma

Meciul dintre Sahtior Donetk şi AS Roma din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă la nivel naţional şi urban, aseară, între orele 21.45 şi 23.38. Partida din returul optimilor de finală a adunat în faţa micilor ecrane 963.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 4,8% şi 12,8% cotă de piaţă**), 598.000 dintre aceştia aflându-se în mediul urban (rating mediu 5,2% şi share mediu 13,6%).

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel urban, s-a înregistrat la 23.31, când 769.000 de români urmăreau, la TVR 1, meciul din UEFA Champions League, transmis în direct de la Donetk (rating 6,7% şi cotă de piaţă 23,4%). Pe locurile următoare s-au clasat ProTV şi Antena1.

De asemenea, programul care a urmat partidei de fotbal s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor serii. Astfel, Rezumatele zilei UEFA Champions League, comentate de Dragoş Bocanaciu şi Emil Hossu Longin a adus postului TVR 1, între orele 23.50 – 24.35, o medie de 448.000 de telespectatori la nivel naţional (2,4% rating şi 14% cotă de piaţă); la nivel urban, emisiunea a înregistrat o medie de 351.000 de telespectatori (3,1% rating şi 14,9% cotă de piaţă), iar targetul comercial a fost reprezentat de o medie de 190.000 de români (rating 3,7% şi 18,5% share).

După partida de fotbal dintre Tottenham şi AC Milan, transmisă astăzi în direct pe TVR 1 de la 21.45, următoarele meciuri din UEFA Champions League care vor putea fi urmărite la TVR 1 vor avea loc pe 15 şi 16 martie (Bayern Munchen – Internazionale Milano, respectiv Real Madrid – Olympique Lyon).

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 09.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.