noul spot Pepsi fotbal
Cel mai recent spot Pepsi ‘Open Source’, este „scris şi regizat” de consumatorii din întreaga lume, portretizând emblemele fotbalului – David Beckham, Frank Lampard, Lionel Messi, Ronaldinho, Thierry Henry, alături de care apar şi trei jucatori ai echipei naţionale de fotbal a României, Adrian Mutu, Ciprian Marica şi Bogdan Lobonţ – într-una dintre cele mai inedite producţii apărute vreodată pe micile ecrane. Prin “Open Source” brandul predă ştafeta consumatorilor săi, adresându-le o întrebare foarte simplă: „Dacă ai avea mijolacele şi jucătorii, ce-ai face?” Au fost trimise zeci de mii de răsăpunsuri, cu idei ce variau de la sublim la ridicol. Pepsi le-a selectat atent pe cele mai bune, dându-le viaţă prin noua campanie Pepsi Fotbal a acestui an. Mai mult, ideile creative din spatele reclamei vor apărea ilustrate pe noile etichete Pepsi. Astfel, prin integrarea completă a creativităţii, campania Pepsi Fotbal din 2008 devine o experienţă de fotbal inedită, realizată pentru şi de către consumatori.
În lumea Pepsi Fotbal TU eşti antrenorul, TU faci schema de joc, TU creezi jocul. Alături de consumatorii din întreaga lume, fanii din România i-au bagat în joc şi pe favoritii lor. Irina şi Bogdan, doi consumatori din România, au fost aleşi să se implice în regizarea ultimului spot Pepsi. Ei l-au transformat pe Mutu în Indiana Jones, rol interpretat de Fabregas în versiunea internaţionlă a spotului. Mai mult de atât, imaginaţia celor doi tineri a depăşit orice limită la alegerea costumelor pentru Marica şi Lobonţ. Primul este îmbrăcat într-un brav pirat, iar cel de-al doilea este deghizat într-un veritabil luptător.
Adrian Mutu, intrat în echipa Pepsi în 2004, revine anul acesta pentru cea mai inovativă platformă de fotbal Pepsi: “Pepsi întotdeauna a avut cele mai uimitoare spoturi. Am fost Gladiator în 2004 şi mi s-a parut că nu s-ar putea crea un personaj mai spectaculos. Ei bine, cei de la Pepsi au facut-o anul acesta. M-au impresionat din nou.”
Ciprian Marica, pentru prima dată prezent într-un spot Pepsi a completat: “Ca oricare alt om am vazut ce spoturi spectaculoase se făceau pentru Pepsi. Întotdeauna s-a vorbit despre ele, iar publicul le-a aşteptat cu sufletul la gură. Cred că anul acesta aşteptarea o să merite mai mult decât oricând”.
Bogdan Lobonţ, cel de-al treilea jucător român intrat în echipa de fotbal Pepsi a afirmat: “Întotdeauna am fost un fan al reclamelor Pepsi fotbal. Aşa că atunci când mi s-a propus să joc în una, deciziea fost foarte simplă: să accept.”
În deschidere, spotul prezintă o plajă idilică, în fundal auzindu-se muzică braziliană. Ronaldinho apare primul şi începe să jongleze printre fetele frumoase care stau la plajă; el loveşte mingea, care zboară departe în atmosferă, pe o planetă pustie. Pe acea planetă creşte rapid iarbă şi totodată apar liniile de departajare ale unui imens teren de fotbal. Messi, îmbrăcat într-un super-costum spaţial, preia mingea. Începe să dribleze în timp ce, de la orizont, taxiuri galbene, newzorkeze, vin în viteză spre el. Cu o precizie de expert, Messi reuşeşte să le evite. Deodată un taxi opreşte, iar din el coboară Henry, cu un look foarte elegant, îmbrăcat fiind într-un smoching negru. Messi îi pasează abil mingea şi Henry începe să alerge, fiind înconjurat de o mulţime de fani în delir. Copaci tropicali încep să crească în faţa ochilor, în timp ce asistăm la incredibilul joc de picioare al lui Henry, care îşi foloseşte faimoasele driblinguri pentru a evita pădurea în schimbare, înainte de a-i pasa lui Beckham.
Beckham, îmbrăcat stil Indiana Jones, se transformă imediat la dorinţa consumatorilor români în Mutu. Mijlocaşul începe să alerge după minge prin ceea ce devine acum o junglă, întâlnind în cursa sa o chitară. Tot la dorinţa consumatorilor, Mutu se schimbă in Lobonţ, iar Lobonţ în Marica. Marica fuge cu chitara în mână după minge şi se loveşte cu capul de un glob Pepsi. Scăpată de sub control mingea ajunge pe o stradă veche din Beijing.
În timp ce savurează nişte tăiţei la un bar de stradă chinezesc, Lampard vede mingea năstruşnică, şi cu o foarfecă impresionantă, reuşeşte să lovească mingea, înainte să rămână nemişcat aer. Faza care-ţi taie răsuflarea continuă apoi cu încetinitorul, mingea zburând din nou prin atmosferă şi aterizând înapoi pe plajă.
La final toţi jucătorii reapar pe plajă şi, în veritabilul stil Pepsi, un invitat-surpriză trage la poartă şi înscrie. Spotul se încheie atunci când Beckham, cărând şase sticle reci de Pepsi, zâmbeşte către ceilaţi jucători, şi le oferă un Pepsi rece binevenit după un meci de fotbal care s-a desfăşurat în întreaga galaxie şi în întreaga imaginaţie a spectatorilor.
Călin Clej, Marketing Manager PepsiCo România declară: “Pepsi crede cu tărie în strategia de a oferi consumatorilor şansa de a se implica si contribui la dezvoltarea campaniilor de comunicare. Expresia ultimă stă în a-i întreba pur şi simplu pe fani ce vor să vadă într-un spot TV regizat de ei si interpretat de jucatorii lor preferat. Avem mare incredere in modul lor de a vedea lumea Pepsi si cu certitudine vom apela de oricateori vom comunica cu consumatorii la potentilul lor creativ exprimat prin intermediul lumii Pepsi ‘
Pepsi are o lungă tradiţie în fotbal şi muzică, aducând aventură şi divertisment consumatorilor din peste 170 de ţări. În anul acesta, Pepsi se va întrece pe sine, aducând consumatorilor săi experienţe incitante şi interactive nemaiîntâlnite. Pentru a vedea mai multe, vizitaţi www.pepsi.ro
{mosloadposition user10}