Forum Invest Public Relations, divizia de comunicare a Forum Invest, a lansat campania de comunicare pentru Romania a grupului spaniol ROCA, cel mai mare producator de obiecte sanitare din lume.
Pornind de la valorile-cheie ale grupului ROCA in lume – experienta, tehnologie, inovatie, trendsetting, calitate, design, Forum Invest PR a conceput o campanie de comunicare strategica prin care sa faca cunoscute si sa consolideze valorile ROCA si ale brandurilor grupului pe piata din Romania. Astfel, la sfarsitul saptamanii trecute, s-a desfasurat prima conferinta de presa, prin care s-a anuntat oficial intrarea grupului ROCA pe piata romaneasca de profil, atat prin unitatea proprie de productie, cat si prin reteaua de distributie.
Sub sloganul “Totul pentru baie”, ROCA Obiecte Sanitare, parte a grupului spaniol ROCA, produce si comercializeaza in Romania solutii complete de obiecte sanitare si accesorii pentru amenajarea bailor (obiecte ceramice, baterii sanitare, accesorii, etc.). Primele 2 marci propuse pentru piata romaneasca sunt INKER si ROCA:
Ø INKER este brandul economic al grupului, sub care se comercializeaza produse de calitate superioara la un pret competitiv: obiecte sanitare din ceramica, cazi si cadite de dus acrilice sau din otel, etc.
Ø ROCA se adreseaza consumatorului pretentios, care doreste, in acelasi timp, calitate, design, inovatie si tehnologie. Printre produsele marca ROCA se numara: obiecte sanitare ceramice, cazi si cabine de dus acrilice, produse de hidromasaj, baterii sanitare, accesorii pentru baie.
Grupul spaniol ROCA este cel mai mare producator mondial de obiecte sanitare, cu prezenta activa in 115 tari, cu 64 de fabrici proprii in 19 tari si peste 20.000 de angajati pe 4 continente. Un studiu dat publicitatii recent in Spania situeaza Roca pe primul loc in topul celor mai renumite marci spaniole, devansand considerabil alte marci de renume, precum Seat, Iberia sau Real Madrid.
In decembrie 2006, Roca a achizitionat divizia de obiecte sanitare a Cesarom de la grupul austriac Lasselsberger, pentru o valoare de aproximativ 8 mil. euro, urmand ca investitiile in cresterea capacitatilor proprii de productie sa se ridice la 1,5 mil. Euro in 2007.
{mosloadposition user10}