Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Forte proaspete la pastel odata cu venirea primaverii

pastel întâmpină primăvara 2014 cu forțe proaspete: cinci colegi noi se alătură echipei pentru a ajuta la crearea și implementarea de campanii de comunicare integrate pentru încă 10 clienți nou intrați în portofoliul agenției. Pe lângă creșterea numărului de conturi gestionate, nevoia de extindere a echipei a venit și în urma dezvoltării ariei de servicii oferite clienților.

Pe parcursul anului 2013, pastel a câștigat mai multe licitații desfășurate pe piața de advertising locală și regională, adăugând în lista de clienți nume ca BEKO, Colgate-Palmolive, Gano Excel, JTI, kika, Nissan, Renault, Royal Canin, Syngenta, TCC Global. De asemenea, anul 2013 a însemnat pentru pastel extinderea colaborării cu AVON Cosmetics România, pe zona de field events și cu Mondelez, la nivel regional.

Ramon Gorjanu-Radu, happy art director, completează expertiza agenției în producție cinematografică, fiind absolvent al unui Master în Scenografie la UNArte, București și al unei burse de studii în cadrul Aristotle University, Thessaloniki, Grecia School of Drama. În cei 7 ani de experiență în cinematografie și advertising, Ramon a realizat zeci de spoturi publicitare în domenii ca banking, telecom, FMCG și turism. Abilitățile sale sunt certificate și de premiile obținute pe parcursul carierei. Printre ele, se numără Premiul pentru scenografie la "Independent Theatre Marathon", ArCub București și Premiul Internațional "Cüneyt Gökçer" Theatre Festival, Istanbul.

Cătălina Badiu, curious graphic designer, și-a obținut specializarea în cadrul unui Master în Foto-Video & Prelucrarea imaginii la Universitatea de Arte George Enescu, Iași. În cei cinci ani de experiență profesională care au urmat, a acumulat o experiență solidă în domeniul tipografiei. Pe lângă numeroasele proiecte de grafică publicitară realizate, Cătălina și-a antrenat creativitatea printr-o serie de proiecte personale dezvoltate odată cu pasiunea sa pentru handmade.

Alma Ghiulea, dynamic account și Andreea Mirică magnetic account se alătură echipei cu o experiență importantă în comunicare jurnalistică, realizată în cadrul unor redacţii de referință atât în online (stirileprotv.ro, dcnews.ro), TV (Antena1), cât și în radio (Radio Bucuresti, Radio Romania Cultural). Abilitățile lor le recomandă pentru gestionarea cu succes a proiectelor de comunicare și organizare de evenimente.

Ana Velea, noul organized office manager al agenției are în spate zece ani de experiență în piața de advertising, atât în departamentul Client Service cât și în cel Administrativ/ Financiar. Expertiza acumulată o va ajuta să asigure fluiditate proiectelor administrative și financiare ale agenției.

“Creșterea numărului de angajați ai agenției face parte dintr-un proces de extindere strategică la nivelul întregului business şi de dezvoltare la nivel regional pe care o avem în plan pentru acest an.” spune Dana Nae Popa, realistic managing partner and business developer pastel.

Procesul de recrutare continuă pentru completarea poziţiilor strategice care vor ajuta la o reorganizare operaţională şi mai eficientă a departamentelor actuale ale agenţiei.

Bucuresti, 10.03.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.