William J. McEwen
Editura ALL
In lucrarea de fata "gasiti istoriile consumatorilor (…) deoarece ei asigura viitorul succes al oricarei organizatii care face afaceri cu produse si servicii prezetate sub denumirea marcilor lor comerciale. Aceasta carte vine sa explice in ce fel si de ce (…) milioane de consumatori (…) stabilesc relatii solide cu anumite branduri." (p 11).
"Organizatia Gallup a ascultat istoriile clientilor pe parcursul a mai mult de 60 de ani. (…) Studiul nostru demonstreaza faptul ca o relatie trainica brand-client produce valori financiare enorme pentru o companie, implicit si pentru actionarii acesteia. Dar aceasta rasplata va exista doar in masura in care brandul respectiv va avea o valoare deosebita pentru cumparator." (p 15)
Lucrarea de fata are in vedere asadar relatia esentiala oricarei afaceri, cea intre consumatori si brand (al producatorului sau al produsului). Capitolele urmaresc pas cu pas actiunile care trebuie intreprinse pentru a crea si ulterior a mentine o relatie de succes client-brand. Sunt oferite sfaturi, indrumari, exista si exemple. Totul pentru ca orice persoana care citeste cartea sa aiba o idee despre cum poate avea succes in crearea unei relatii client-brand care sa determine clientul sa revina si sa utilizeze constant produsele brandului.
Se pune accent asadar pe beneficiile emotionale, pe acea relatie care se creeaza in timp, necesita efort dar care aduce beneficii enorme pe termen lung.
Organizatia Gallup este recunoscuta la nivel mondial pentru studiile pe care le realizeaza. O carte bazata pe o cercetare a istoriilor clientilor pe o perioada intinsa nu poate fi asadar decat utila oricui doreste sa aiba succes si clienti fideli.
Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.