Reţeaua Romcar a vândut 12078 unităţi Ford în primul semestru al acestui an, înregistrând o creştere de 37,7% faţă de perioada similară a anului precedent. Totodată vânzările înregistrate în primul semestru sunt aproape egale cu cele obţinute la nivelul anului 2006, când au fost comercializate 12844 de unităţi.
Cel mai bine vândut model a fost Ford Focus cu 4321 unităţi, în creştere cu 119% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe locul doi s-a situat Fiesta cu 2893 unităţi, urmată de Ford Transit cu 2373 unităţi. Situaţia lunară a vânzărilor acestui an relevă faptul că în luna iunie au fost comercializate cele mai multe unităţi -2516- cu 67, 73% mai mult decât în iunie 2007.
“Vânzările primelor şase luni sunt în concordanţă cu estimările noastre, obiectivul pe care ni l-am propus pentru acest an fiind de 26000 unităţi. Suntem încrezători că vom atinge acest volum, având în vedere faptul că reţeaua Romcar se va dezvolta semnificativ în decursul acestui an”, a declarat Gabriel Bondarenco, Director General Romcar.
În prezent reţeaua Romcar cuprinde 37 de showroom-uri şi 37 de ateliere de service autorizate. Romcar îşi păstrează obiectivele privind extinderea reţelei şi consolidarea relaţiei cu partenerii existenţi, urmând ca la finalul anului reţeaua să fie reprezentată prin 45 de locaţii care vor asigura prezenţa mărcii Ford în marea majoritate a judeţelelor ţării, facilitând accesul clienţilor la gama Ford şi răspunzând în timp real exigenţelor acestora.
{mosloadposition user10}