Dorind să contribuie la procesele de digitalizare a cât mai multor operațiuni de business pentru simplificarea și îmbunătățirea proceselor, compania Forbec Services, una dintre cele mai dinamice firme de servicii de curățenie profesională ce activează pe piața din zona Cluj-Napoca de peste 12 ani, a anunțat implementarea facilității de acceptare plăți în criptomonede.
Decizia reprezintă o premieră în domeniu pe piața românească, Forbec Services fiind astfel prima companie de servicii profesionale de curățenie din România care acceptă plata în criptomonede, printr-un sistem care permite, la cerere, emiterea de facturi fiscale pentru clienți.
“Cluj-Napoca a devenit un important hub IT, un Silicon Valley al Europei de Est, iar mulți dintre clienții noști sunt chiar companii din sfera IT&C. Ca parte a angajamentului pentru digitalizare cu scopul de creștere a performanței, ne-am dorit să le oferim tuturor clienților oportunitatea de a plăti pentru serviciile noastre inclusiv în Bitcoin și alte monede de tip crypto. Suntem mândri de modul în care se mișcă lucrurile în Cluj-Napoca, astfel că dorim să contribuim la progresul tehnologic. Susținem și promovăm noile tehnologii și digitalizarea economiei României, considerând că varietatea de soluții simple înseamnă eficiență și implicit succes economic”, explică Dana Matei, Director comercial Forbec Services.
Intrată de anul trecut sub management elvețian (deținută de Helvania SA din Elveția) și având astfel expertiză europeană de top, firma și-a accelerat creșterea pe piață, extinzând și îmbunătățind continuu gama de servicii B2B – curățenie și întreținere, spălare mochete, curățenie industrială, totul la cele mai înalte standarde profesionale.
“Din momentul în care Helvania a preluat Forbec Services, primul pas a fost acela de a implementa cele mai performante procese de muncă, pregătind organizația pentru creștere. Ne-am focusat inclusiv pe elemente de rebranding, pe acțiuni în favoarea digitalizării – avem un nou website accesibil la www.forbec.ro și un robot de vânzări care permite transmiterea de oferte pentru clienți în mai puțin de 60 de secunde de la solicitare. Digitalizăm în continuare diverse procese de lucru, ne extindem forța de vânzări și consolidăm echipele. Punem accent în continuare pe pregătirea oamenilor, pe echipamente de lucru, pe standarde la cel mai înalt nivel în muncă – elemente esențiale pentru servicii profesionale premium de curățenie și întreținere, spații de business de orice fel, de la office și comercial, la zona industrială – logistică”, mai spune Dana Matei.
2021, un an de creștere pentru piața de servicii de curățenie B2B în Cluj-Napoca
Provocările generate de pandemie în mediul de afaceri înseamnă inclusiv mai multă atenție la serviciile de curățenie, condiții igienice de muncă pentru angajați și clienți în spații de birouri, în spații comerciale și chiar pe zona de producție și depozitare. Oriunde există oameni și produse, igiena este acum mai prețuită decât oricând. Forbec Services menționează că a beneficiat în 2021 de creșterea cererii pentru servicii premium de curățenie profesională și întreținere spații, lărgindu-și portofoliul de clienți atât pe segmentul de corporații, cât și pe partea de IMM.
Economia s-a redeschis în acest an, oamenii s-au întors în spațiile de lucru în comun, iar Forbec Services este avantajată de faptul că deține soluții profesionale pentru curățenie de calitate superioară, certificată, realizată de personal calificat, instruit profesional în customer service și foarte experimentat. Compania investește permanent în echipamente profesionale și soluții certificate ECO, ce respectă mediul înconjurător.
De la curățenie de întreținere și până la proiecte speciale de curățenie ocazională, de sezon sau după constructor, Forbec Services oferă servicii profesionale personalizate, flexibile, adaptate pentru specificul fiecărui client. Pentru ca totul să fie precis, fără riscuri, compania include pentru fiecare client o poliță de asigurare a bunurilor.
Indiferent de mediul în care se realizează procesul de curățenie, se asigură eficiență maximă (deci precizie și timp scurt de acțiune), folosindu-se metode cât mai discrete, pentru buna funcționare a activității din spațiile respective pe perioada intervenției, când procesele de afaceri nu pot fi întrerupte.