Începând cu luna ianuarie, consumatorii de cafea din România au la dispoziţie un nou produs Tchibo. Este vorba despre cafeaua Tchibo FOR BLACK ‘N WHITE care este disponibilă în varianta măcinată de 250g şi 500g sau capsule, atât în comerţul tradiţional şi modern, cât şi în magazinul Tchibo din Promenada Mall.
Cafeaua Tchibo FOR BLACK ´N WHITE oferă opţiunea preparării aceleiaşi cafele în două moduri, neagră sau cu lapte. Datorită unui proces special de prăjire îndelungată pe parcursul căruia boabele de cafea sunt prăjite de trei ori mai mult decât în cazul cafelei obişnuite, Tchibo FOR BLACK ´N WHITE oferă un gust puternic indiferent dacă este consumată neagră sau cu lapte.
Procesul de producţie al cafelei Tchibo FOR BLACK ´N WHITE este unic şi este utilizat doar de compania Tchibo. Pentru a realiza cafeaua Tchibo FOR BLACK `N WHITE, o parte dintre boabe sunt prăjite mai puţin, iar cealaltă parte sunt prăjite mai îndelungat. Boabele prăjite mai puţin oferă noii cafele Tchibo o notă subtilă, în timp ce boabele prăjite mai îndelungat asigură aroma puternică. Acestea sunt amestecate după ce sunt prăjite separat. Rezultatul constă într-o cafea subtilă, fără acizi, puternică şi aromată, o cafea care îşi păstrează aroma şi în combinaţie cu laptele.
“Tchibo FOR BLACK ’N WHITE este gândit şi creat pentru a satisface ambele dorinţe ale unui băutor de cafea: energizare şi relaxare. Prin procesul special de prăjire de 3 ori mai îndelungat a boabelor de cafea am reuşit să obţinem o cafea care nu îşi diluează gustul atunci când adăugăm lapte, nemaifiind necesar nici un compromis. Te bucuri de un gust complet şi puternic indiferent cum îţi doreşti să bei cafeaua: neagră şi tare pentru o doză de energie sau fină şi delicată, adăugând lapte, pentru relaxarea de după-amiază. Suntem convinşi că nivelul de calitate şi versatilitate al produsului Tchibo FOR BLACK ’N WHITE va cuceri inimile consumatorilor din România “ spune Noémi Varga, Head of Marketing Tchibo România & Ungaria.
Chiar dacă orice cafea poate fi băută cu lapte, nu fiecare categorie îşi desăvârşeşte aroma deplină indiferent de metoda prin care este preparată. Cafeaua prăjită un timp foarte îndelungat conţine, de cele mai multe ori, un nivel ridicat de acizi şi substanţe amărui care, în combinaţie cu laptele, devin şi mai accentuate. Cafeaua prăjită special pentru a fi preparată cu lapte are un conţinut mai scăzut de substanţe amărui, dar îşi pierde aroma puternică atunci când este combinată cu lapte. Un tip optim de cafea are puţine substanţe acide şi amărui, dar, în acelaşi timp, menţine o aromă puternică.
Compania germană Tchibo este o afacere de familie începută în anul 1949 în Hamburg de Max Hertz şi Carl Tchiling. Tchibo are peste 1.000 de puncte de vânzare şi aproximativ 26.000 de magazine, la care se adaugă cele online. Prin acest sistem de distribuţie pe mai multe canale compania oferă nu numai cafeaua şi sitemul de capsule Cafissimo, dar şi o varietate de produse non food care se schimbă săptămânal, precum şi servicii de tipul călătorii, telefonie mobilă şi energie.
În România istoria Tchibo începe în 1997 când au fost efectuate primele importuri de cafea. Mărcile comercializate în România sunt: Tchibo FOR BLACK `N WHITE, Tchibo Exclusive, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Espresso, Tchibo Family, Davidoff Café, Eduscho şi sistemul Tchibo Cafissimo. De asemenea Tchibo comercializează produse non food în magazinul aflat în Promenada Mall, magazin inaugurat în octombrie 2013.