Foodwise anunță colaborarea cu Apex Alliance Hotel Management, care aduce în România brand-ul Courtyard by Marriott, alături de restaurantul Solt Dining.
Marriott este cel mai mare operator hotelier din lume, iar conceptul global Courtyard – “Fueled by Passion” – este dedicat celor care călătoresc în interes de serviciu, reprezentând o poveste de succes încă de la începutul anilor 1980, când și-a făcut intrarea pe scena serviciilor hoteliere.
Courtyard by Marriott se adresează noii lumi de business, oferind un spațiu în care oaspeții își pot urma nestingheriți pasiunile personale și profesionale, într-un mediu axat pe colaborare și experimentare.
În cadrul Courtyard Bucharest Floreasca se află și Solt Dining, un restaurant premium casual, inspirat de principiile filosofiei nordice. Solt Dining promite o experiență culinară contemporană, cu un meniu bazat în principal pe surse locale, proaspete și de sezon.
Foodwise, singurul hub creativ specializat în dezvoltarea de proiecte pentru industria food&beverages, a imaginat pentru brand-ul Courtyard Bucharest Floreasca o campanie pornind de la conceptul “Full-hearted in the heart of the business district”.
“Am apreciat propunerea Foodwise, care a dovedit o foarte bună cunoaștere a industriei de food & beverages. Propunerea din pitch ne-a convins că aceasta este agenția cu care ne dorim să lucrăm pentru campania de lansare, care să susțină valorile brand-urilor pe care le lansăm în curând.” – Corina Velcu-Dimancea, (Director of Sales and Marketing, Courtyard by Marriott).
“Ne bucurăm să includem acest client în portofoliul Foodwise, un astfel de parteneriat reprezentând pentru noi o oportunitate de a ne pune în valoare experiența din zona HoReCa și food & bev într-o manieră inedită. Un proiect de asemenea anvergură ne onorează și suntem siguri că vom crește frumos acest parteneriat.” – Marilena Istratescu (Managing Partner și Co-Fondator al grupului HELLO/ Foodwise).
Proiectul constă în dezvoltarea campaniei de comunicare pe doi piloni – pentru hotelul Courtyard Bucharest Floreasca și pentru restaurantul Solt Dining – și va beneficia de o campanie de comunicare integrată, care va include OOH, indoor, social media și PR.
Deschiderea oficială a hotelului Courtyard by Marriott și a restaurantului Solt Dining va avea loc în octombrie 2019. Localizat în zona de nord a Bucureștiului (Bd. Dimitrie Pompeiu 2A), în apropierea parcului Herăstrău, hotelul se află într-o clădire de 13 etaje, cu arhitectură în stil nordic. Courtyard Bucharest Floreasca are 259 de camere, 7 săli de conferință, sală de fitness, un magazin cu program non-stop – The Market și un restaurant cu specific nordic – Solt Dining. De asemenea, dispune de parcare proprie.