Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

foodpanda își duce clienții într-o călătorie culinară odată cu lansarea campaniei The First Bite

Foodpanda, Take the first bite

Brandul lansează o nouă campanie la nivel global, îndemnând clienții să aleagă the first bite

foodpanda, cea mai mare platformă de food ordering din România, a anunțat lansarea noii sale campanii, The first bite, comunicată pe toate canalele online și de social media foodpanda, dar și în outdoor, prin flyere și panouri publicitare.

Foodpanda, Take the first bite

Conceptul creativ evidențiază entuziasmul general al celor care savurează o masă delicioasă, entuziasm care este declanșat de prima mușcătură din preparatul favorit. Pentru a amplifica experiența și pentru a împărtăși un moment plin de bucurie, activitățile din campanie urmăresc persoanele care gustă pentru prima dată din mâncarea dorită. Toate persoanele și felurile de mâncare prind contur într-un cadru simplu, care are puterea de a invita publicul privitor să se concentreze doar asupra preparatelor, a expresiei faciale și a noului motto: Take the first bite.

„Am lansat o campanie globală cu un conținut consistent pe toate piețele noastre din întreaga lume, aducând în prim-plan un mesaj unic: experiența universală a primei mușcături din preparatul dorit – the first bite. Fiecare interacțiune cu mâncarea este o încântare, însă există ceva puternic în acea primă mușcătură, care face ca întreaga experiență să fie una grozavă. Noi am vrut să ecranizăm acest moment prin take the first bite”, declară Julian Dames, co-fondator și Global CMO al foodpanda.

Campania a fost executată integral, de la concept și până la producție, în colaborare cu renumitul fotograf Robert Wunsch și directorul de imagine Jonas Winter-Scholz. Coloana sonoră a fost creată special pentru această campanie, iar secvențele dinamice ale clipului video evidențiază numeroasele explozii de arome. Misiunea acestor elemente a fost să ilustreze adevărata emoție a unei first bite, inclusiv prin a creiona rolul important al simțurilor noastre umane.

„foodpanda este recunoscut drept un serviciu de livrare care oferă mâncare bună de la restaurantele din întreaga lume, însă noi suntem, de fapt, o echipă de iubitori de mâncare. Și atunci, ce este mai interesant decât prima mușcătură din preparatul dorit?” adaugă Dames.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.