Serviciile foodpanda, cea mai mare platformă de food ordering din România, acoperă circa 45% din populația urbană a țării, raportat la cifrele furnizate de Institutul Național de Statistică.
În prezent, platforma operează în 15 orașe mari din țară (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Iași, Constanța, Sibiu, Galați, Oradea, Craiova, Pitești, Arad și Ploiești, Târgu Mureș și Baia Mare) și zonele metropolitane adiacente. Pentru acest an, foodpanda își propune extinderea operațională, urmând să fie prezentă în 20 de orașe.
Conform datelor companiei, de la începutul anului și până în prezent, 400 de restaurante noi s-au listat pe platforma foodpanda, dintre care jumătate sunt din București. În topul orașelor cu cea mai mare pondere de restaurante listate din totalul celor prezente pe platformă se numără: București (45,24%), Cluj-Napoca (15,11%), Timișoara (8,53%), urmate de Brașov (6,13%), Iași (5,60%) și Constanța (5,07%).
Comenzile de pe mobil iau avânt în provincie
Potrivit foodpanda, orașele în care cele mai multe comenzi sunt generate de aplicația mobilă se află: Pitești (83,38%), Galați (79,88%), urmate de Craiova (78,64%), în timp ce pe ultimele locuri ale acestui top se află Constanța (67,61%), București (67,57%) și Brașov (66,98%).
„În prezent, serviciile noastre acoperă aproape jumătate din populația urbană a țării, fiind prezenți în orașe cu zone metropolitane importante. Pentru anul acesta, ne propunem consolidarea prezenței foodpanda în alte cinci orașe mari din România, astfel încât să putem ajunge la cât mai mulți români. Totodată, uitându-ne pe statistici, este îmbucurător să vedem că și orașe precum Craiova, Oradea, Brasov și Sibiu devin din ce în ce mai tehnologizate”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
Platforma foodpanda este prezentă pe piața din România din 2013, an în care a început operațiunile în București. Numărul orașelor a crescut progresiv de la an la an, în 2017 fiind prezentă în 7 orașe din România, în 2018 în 12 orașe, iar în prezent în 15 orașe.