O şansă firmelor româneşti pentru pătrunderea pe piaţa CSI
ROMEXPO organizează o misiune economică la Kiev, în perioada 27 februarie – 2 martie 2007, cu prilejul expoziţiilor internaţionale, FOOD EXPO UKRAINE – aflată la cea de-a 13-a ediţie, manifestare acreditată UFI din domeniul produselor alimentare şi băuturilor şi PACK FAIR – aflată la cea de-a 8-a ediţie, manifestare din domeniul ambalajelor.
În aceeaşi perioadă, vor avea loc şi saloanele specializate: Salon of Coffee, Tea & Confectionery, Seafood Expo, Meat Salon, FoodTechMash.
La manifestări se pot înscrie firme din domeniile: produse de panificaţie, băuturi, produse lactate, produse ambalate, produse din carne, condimente, grăsimi, suplimente, produse îngheţate, legume şi fructe, conserve, dietetice, cafea, ceai, dulciuri, peşte, fructe de mare, echipamente pentru prelucrare, conservare, ambalaje, echipamente pentru ambalaje, etichete.
În 2006, la toate aceste manifestări s-au înregistrat peste 12.000 de vizitatori şi 366 de expozanţi din 16 ţări: Armenia, Belarus, China, Franţa, Germania, Italia, Lituania, Letonia, Polonia, Rusia, Turcia, Ucraina, SUA, România, Taiwan şi India.
Oferta prezintă interes datorită următorilor factori: potenţialul de absorbţie ridicat al Ucrainei în domeniul produselor alimentare, băuturi, ambalaje şi echipamente pentru acestea (46 de milioane de locuitori), Ucraina este producătoare de produse alimentare de bază, explicându-se astfel interesul pentru produse alimentare prelucrate, pentru tehnologii de prelucrare a produselor alimentare şi, implicit, pentru sectorul de ambalaje, îndeosebi din plastic, dar şi din hârtie şi carton. În plus, Ucraina importă anual produse alimentare în valoare de peste 3 miliarde de dolari: animale vii, carne şi produse din carne, lactate, peşte, legume, fructe, cereale, seminţe, grăsimi şi uleiuri vegetale, produse zaharoase, băuturi, tutun, etc.
Pe parcursul manifestărilor, ROMEXPO va organiza întâlniri de afaceri cu potenţiali parteneri de afaceri din Ucraina, precum şi din spaţiul ex-sovietic. Beneficiind de soliditatea şi reputaţia ROMEXPO în domeniul serviciilor expoziţionale, firmele româneşti sunt aşteptate să îşi exprime interesul pentru unul din pachetele MISIUNE ECONOMICĂ sau REPREZENTARE-PROMOVARE, în cel mai scurt timp.
{mosloadposition user10}