Brandient a creat brandul Fonomat pentru fondul de investitii GED Capital
In cursul anului 2007 si la inceputul anului 2008, GED Capital a achizitionat mai multe retele regionale (printre care Dasimpex si Plus GSM), si a construit astfel cel mai important partener Orange si al doilea mare retailer national de telefonie mobila pe piata romaneasca, dupa numarul de magazine. Brandient a fost ales de proprietar pentru a consilia si a crea un brand capabil sa sustina noile ambitii si provocari ale
businessului. “Fonomat este un proiect complex prin obiectivul de a satisface cerintele cumulate ale unui business de retail, ale unui business de reprezentare de tip dealership si ale unui business de tehnologie. Din perspectiva brandingului, intrebarea este cum poti sa mixezi aceste cerinte intr-un singur concept, iar acesta sa fie un suport vital pentru viitorul afacerii ?” Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient.
Numele Fonomat ™ a fost creat pentru a transmite intr-un mod memorabil ideea unui bancomat de solutii moderne de telefonie – astfel, Fonomat este un loc al promisiunii de rezolvare a acestor nevoi. Identitatea grafica aplica acelasi principiu si foloseste simbolistica unei stampile, care simbolizeaza rezolvat si garantat. Culoarea magenta asigura diferentiere si vizibilitate, in conditiile unor constrangeri decurgand
din statutul de dealer. Fonomat promite sa devina un Fan Club al iubitorilor de telefonie mobila, un loc unde intri fan si iesi cumparator™.
Identitatea grafica este este creatia designerilor Brandient, Cristian Petre – Partener si Alin Tamasan – Senior Designer.
{mosloadposition user10}