cu 167 de magazine si demareaza o campanie de promovare nationala dupa rebranding
Fonomat, cel mai mare dealer Orange, rezultat in urma achizitiei si fuzionarii mai multor retele GSM independente, a inceput activitatile de promovare post-rebranding. Compania deruleaza incepand cu 8 aprilie 2008 o campanie de publicitate TV si radio la nivel national. Fonomat s-a format prin achizitionarea de catre fondul de investitii spaniol GED Private Equity a patru companii de retail GSM: Dasimpex, Puls GSM, GSM Land si Plus GSM. Cu un numar de 167 de magazine cu acoperire nationala si 480 de angajati, compania este a doua cea mai mare retea GSM din Romania si vizeaza pragul de 200 de magazine pana la sfarsitul anului. „Fonomat, “Magazinul tau de telefonie mobila”, reprezinta, in viziunea noastra, un punct de referinta important pentru piata GSM din Romania. Misiunea noastra este imbunatatirea atentiei acordate clientului, gasirea unor solutii rapide si eficiente pentru problemele sale, pentru ca, din pacate, aceasta preocupare nu a fost o prioritate pentru companiile care activeaza pe piata din Romania”, a declarat Ramona Popescu, Group Marketing Manager Fonomat.
Aceste obiective, alaturi de asigurarea intregului portofoliu de servicii Orange, precum si gama extinsa de telefoane si accesorii la un pret corect, completeaza politica pe care Fonomat o va aborda in relatia cu clientii sai.
„Punem o foarte mare valoare pe cei 480 de membri ai echipei Fonomat, cele mai importante active ale companiei. Pentru noi, magazinele sunt sufletul companiei, unde ne concentram toate eforturile de training si formare”, a completat Ramona Popescu.
Campania nationala se deruleaza in perioada 8-27 aprilie prin spotul “Phone Call” pe principalele canale TV centrale. La radio, Fonomat isi desfasoara promovarea in perioada 16-22 Aprilie.
“Spotul TV subliniaza modul amabil prin care Fonomat ofera servicii de calitate clientilor si are o importanta deosebita in lansarea noului brand la nivel national. Sloganul “La Fonomat vii cumparator si pleci Fan” rezuma filosofia si mentalitatea companiei”, a incheiat Ramona Popescu, Group Marketing Manager Fonomat.
Campania de promovare a fost dezvoltata de catre Departamentul Marketing Fonomat impreuna cu agentia de publicitate Spotlight.
{mosloadposition user10}