Cam 3 luni de tratament cu Foltene sunt suficiente pentru a obtine rezultate notabile. Exact cat a fost nevoie si pentru a pune la punct o campanie integrata pentru aceasta marca din partea echipei funny. Consecventi sloganului keep it simple, make it funny, echipa funny a realizat o campanie care ilustreaza cat mai limpede efectele folosirii tratamentului dermato-cosmetic Foltene: regenerare rapida a podoabei capilare. “Am urmarit cu atentie cum competitia a invadat presa cu imaginea unui barbat afectat de calvitie. Si ne-am zis: da, e o abordare… Ideea era insa sa comunicam cu ceva mai multa finete decat au facut-o altii, tinand cont ca vorbim de o problema destul de delicata: da, e un tratament pentru cei care au probleme capilare, da, iti creste parul, dar pentru asta nu e nevoie sa arati neaparat un om cu chelie. De fapt, nici macar nu e nevoie sa arati un om…”, declara Silviu Culea. Asa s-a ajuns la varianta soarecului Nelu, caruia parul ii creste peste masura in urma tratamentului – o animatie simpatica, dublata de un spot radio pe masura prin care se comunica mult mai prietenos care sunt efectele folosirii marcii Foltene.
”Aceasta noua campanie a reusit cu succes sa transmita publicului tinta beneficiul Foltene, desi la prima vizionare/auditie a spotului, mesajul ar putea parea straniu si deloc compatibil cu seriozitatea problemei medicale." declara Andreea Gheorghiu, Director Executiv Green Net, distribuitor Foltene.
“Simplitate si umor, o combinatie al carei efect poate fi pus cu dificultate la indoiala”, declara Simona Vasilescu. “Ne-am inceput activitatea ca o firma-concept – numele si motto-ul nostru sunt clare pentru toata lumea, stii la ce sa te astepti daca vii la noi. Iar sinceritatea noastra in a spune de la inceput ce si cum facem a dat roade, fiind multi cei care ne-au apreciat deschiderea. Dovada si numarul de clienti cu care lucram la doar cateva luni de la infiintare.”
funny este o agentie de comunicare condusa de Simona Vasilescu si Silviu Culea, ambii jucatori de cursa lunga in domeniul publicitatii (Simona a lucrat ultimii 7 ani pentru Tempo, unde a detinut pozitia de Client Service Director, iar Silviu a lucrat pentru D’Arcy, NextCap si Tempo – Senior Copywriter si ulterior Director de Creatie). Agentia a fost infiintata la finele lui 2005 si are in portofoliu urmatoarele marci: Help Net, Foltene, Skincode, Nature’s, Aboca, Avia Motors (dealer Skoda), Alto Syncro (dealer SEAT), European Food.
{mosloadposition user10}