Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Foltene iti face parul maciuca. funny face Foltene

Cam 3 luni de tratament cu Foltene sunt suficiente pentru a obtine rezultate notabile. Exact cat a fost nevoie si pentru a pune la punct o campanie integrata pentru aceasta marca din partea echipei funny. Consecventi sloganului keep it simple, make it funny, echipa funny a realizat o campanie care ilustreaza cat mai limpede efectele folosirii tratamentului dermato-cosmetic Foltene: regenerare rapida a podoabei capilare. “Am urmarit cu atentie cum competitia a invadat presa cu imaginea unui barbat afectat de calvitie. Si ne-am zis: da, e o abordare… Ideea era insa sa comunicam cu ceva mai multa finete decat au facut-o altii, tinand cont ca vorbim de o problema destul de delicata: da, e un tratament pentru cei care au probleme capilare, da, iti creste parul, dar pentru asta nu e nevoie sa arati neaparat un om cu chelie. De fapt, nici macar nu e nevoie sa arati un om…”, declara Silviu Culea. Asa s-a ajuns la varianta soarecului Nelu, caruia parul ii creste peste masura in urma tratamentului – o animatie simpatica, dublata de un spot radio pe masura prin care se comunica mult mai prietenos care sunt efectele folosirii marcii Foltene.

”Aceasta noua campanie a reusit cu succes sa transmita publicului tinta beneficiul Foltene, desi la prima vizionare/auditie a spotului, mesajul ar putea parea straniu si deloc compatibil cu seriozitatea problemei medicale." declara Andreea Gheorghiu, Director Executiv Green Net, distribuitor Foltene.

“Simplitate si umor, o combinatie al carei efect poate fi pus cu dificultate la indoiala”, declara Simona Vasilescu. “Ne-am inceput activitatea ca o firma-concept – numele si motto-ul nostru sunt clare pentru toata lumea, stii la ce sa te astepti daca vii la noi. Iar sinceritatea noastra in a spune de la inceput ce si cum facem a dat roade, fiind multi cei care ne-au apreciat deschiderea. Dovada si numarul de clienti cu care lucram la doar cateva luni de la infiintare.”

funny este o agentie de comunicare condusa de Simona Vasilescu si Silviu Culea, ambii jucatori de cursa lunga in domeniul publicitatii (Simona a lucrat ultimii 7 ani pentru Tempo, unde a detinut pozitia de Client Service Director, iar Silviu a lucrat pentru D’Arcy, NextCap si Tempo – Senior Copywriter si ulterior Director de Creatie). Agentia a fost infiintata la finele lui 2005 si are in portofoliu urmatoarele marci: Help Net, Foltene, Skincode, Nature’s, Aboca, Avia Motors (dealer Skoda), Alto Syncro (dealer SEAT), European Food.

Bucuresti, 10.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.