Editia AdCouture din aceasta seara va dezbate pe marginea festivalului de publicitate Eurobest, desfasurat la Stockholm intre 1-3 decembrie, dar va aduce in discutie si competitiile romanesti. AdCouture se va difuza la ora 23:00, la The Money Channel.
Romania a avut 115 lucrari inscrise la Eurobest. Mult, putin..? in conditiile in care rezultatele finale au insemnat 4 premii pentru Romania: un Gold pentru Leo Burnett (la categoria Best Use of MEdia) si 3 Silvere pt Saatchi&Saatchi (2 la categoria Print si unul la Outdoor). La aceasta intrebare vor raspunde invitatii “Hot Spot”, Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis Romania) si Corina Bernschutz (Director de Inovatie, Starcom), care au jurizat categoriiile de publicitate traditionala, respectiv media ale festivalului.
Tot despre festivaluri de publicitate vorbeste si Andrei Bortun la rubrica “Insider”. Directorul general Millenium Communications va povesti despre AdPrint, Effie si, mai nou, Ad’Or – festivalurile pe care agentia sa le organizeaza. Cum va incerca sa inlature suspiciunile legate de criteriile de organizare si cum va incerca sa impace agentiile de publicitate, convingandu-le sa participe la aceste competitii, veti afla din rubrica “Insider”, din aceasta seara, la The Money Channel.
{mosloadposition user10}