Din mai 2010, uleiul de floarea soarelui, Floriol, este disponibil pe piata romaneasca intr-o noua varianta, de 2 L, pentru ca tu sa ai de doua ori mai multa pofta de viata. Floriol este parte din portofoliul Bunge si lider pe segmentul premium al pietei de uleiuri din Romania.
Lansarea pe piata este comunicata printr-o campanie de presa in publicatii de specialitate, pregatita de Scala JWT.
Floriol de floarea soarelui este un ulei universal care poate fi folosit crud, in salate sau maioneza, la gatit, in garnituri sau doar pentru prajit si la prepararea prajiturilor. Alaturi de uleiul de floarea soarelui, gama Floriol mai contine si: Floriol Mediteran, pentru o dieta mediteraneana, cu continut de ulei de floarea soarelui si ulei de masline, Floriol de porumb, Floriol iod protect, cu un continut de iod necesar pe perioada sarcinii si Floriol 90-60-90, pentru pastrarea greutatii corporale.
“Am ales extinderea portofoliului de produse cu Floriol de floarea soarelui la 2L datorita versatilitatii produsului si beneficiilor pe care le are asupra sanatatii. Floriol de floarea soarelui are un continut bogat in vitamina E, responsabila pentru intarirea sistemul imunitar, imbunatatirea capacitatii de aparare a organismului si totodata cu un rol foarte important in ingrijirea pielii. Prin noua campanie de comunicare punem accent pe beneficiile produselor Floriol asupra sanatatii. Floriol te invita sa ai o alimentatie variata si echilibrata.” declara Simona Hancu, Senior Brand Manager, Bunge Romania & Bulgaria.
Din partea Bunge Romania, echipa care a lucrat la aceasta campanie este alcatuita din Simona Hancu, Senior Brand Manager Romania & Bulgaria si Florin Ciobota, Junior Brand Manager.
Din partea agentiei Scala JWT, echipa care a lucrat la aceasta campanie este formata din Felicia Stoica, Copywriter, Gabriel Avram, Art Director, Ruxandra Mirea, Client Service, Ilinca Dumitrescu, A/V Producer, Mihai Gheorghe, DTP si Ciprian Tantareanu, Fotograf.
Pentru aceasta campanie de comunicare, Zenith Media s-a ocupat de media buying si planning, prin Alina Cirlan, Senior Communications Planner, Mihaela Cojocaru, Communications Planner si Dorina Ene, Media Buyer.
{mosloadposition user10}