FlorideLux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, a lansat o nouă celecție dedicată Valentine’s Day și estimează vânzări de 70.000 euro, în creștere cu aprox. 10% comparativ cu anul trecut.
Conceptul noii colecții, „Aprobat de Cupidon”, constă în combinații de flori romantice precum trandafirii, lalelele, freziile sau orhideele, ce oferă o simfonie de culori, parfum și texturi. Nuanțele predominante care se vor regăsi în produsele colecției vor fi cele de alb, roșu, roz sau mov.
Elementul de noutate pe care compania îl aduce anul acesta în crearea colecției dedicate Valentine’s Day constă în viziunea și manufactura unui nou designer din echipa FlorideLux, al cărui stil de design floral va cuprinde combinații surprinzătoare. Totodată, FlorideLux a realizat o selecție a celor mai vândute aranjamente în anii anteriori, precum și a personalizărilor făcute de clienți, astfel încât colecția actuală reflectă atât un nou stil, dar și preferințele clienților.
Potrivit companiei, prețul mediu al unui aranjament din colecția dedicată Valentine’s Day va fi de aprox. 500 lei, iar cel mai scump va fi de circa 1.500 lei pentru un buchet cu peste 100 de fire. FlorideLux estimează că cele mai solicitate produse din colecție vor fi buchetele cu trandafiri roșii, preferați de clienți în fiecare an, alături de ciocolată, ursuleți sau șampanie.
De asemenea, compania oferă o reducere de 7% pentru comenzile plasate în avans, iar pentru cele care depășesc 299 lei, clienții FlorideLux primesc și o cutie de praline cadou.
„Noua colecție dedicată celei mai romantice perioade din an se numește «Aprobat de Cupidon» pentru că am creat modele de buchete și aranjamente florale pe care suntem convinși că însuși Cupidon le-ar alege pentru a le face cadou. Feedback-ul strâns de la clienții noștri și destinatarele cadourilor în cei peste 19 ani de activitate ne determină să credem că această colecție va fi foarte apreciată de către bărbați, iar produsele iubite de femei. Totodată, începând de anul acesta, ne întâmpinăm clienții cu un nou website, care le va îmbunătăți semnificativ experiența de comandă pe FlorideLux.ro”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.
În ultimii trei ani, compania a investit peste 30.000 de euro în optimizarea website-ului, atât în tehnologie, în software, dar și în integrări avansate care să permită un management mai bun al comenzilor. De asemenea, noul website aduce o îmbunătățire a experienței pe dispozitivele mobile, o viteză mai mare a website-ului, dar și un avans puternic față de vechiul website prin posibilitatea de livrare în aceeași zi oriunde în România.