FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, a lansat o nouă campanie, bazată pe umanizarea relației dintre florărie și client. Potrivit reprezentanților companiei, FlorideLux.ro este prima florărie online care promovează o asemenea acțiune.
Campania, intitulată ”Flori, dragoste și emoții”, va fi implementată în perioada octombrie – decembrie, atât la radio, cât și pe diverse canale din mediul online, precum website-ul propriu, rețelele de socializare și canalele de Youtube. În cadrul acesteia, comunicarea se va axa pe latura umană, prin prezentarea echipei, iar accentul va fi pus pe umanizarea relației cu clientul. Bugetul pentru implementarea acesteia se ridică la aproximativ 5.000 de euro, sumă alocată pentru concept, copywrite, imagine și producție video.
”Prin intermediul acestei campanii vrem să prezentăm întreaga «bucătărie» din spatele website-ului FlorideLux.ro. Am început cu un material video în care le-am arătat pe scurt clienților întregul proces de la primirea comenzii și până la expediere. Filmarea a stârnit un interes uriaș, ajungând să aibă, în circa o lună și jumătate, peste 74.000 de vizualizări. Asta ne-a demonstrat că, în timp ce toată industria online se axează foarte mult pe tehnologizare și reducerea comunicării strict la comandă și returnări, clienții vor altceva. Lucrăm pentru oameni, iar menirea noastră este să aducem zâmbete și fericire în fiecare zi și este important pentru clienți să ne cunoască și să creștem încrederea în serviciile noastre”, declară Marius Dosinescu, CEO și Fondator FlorideLux.
Potrivit acestuia, dat fiind specificul emoțional al industriei în care activează, oamenii care se ocupă de fiecare comandă de flori sunt foarte importanți, atât pentru brand-ul FlorideLux, cât și pentru clienții companiei. Astfel, comenzile nu sunt tratate la volum, deși procesul din spate este optimizat pentru cereri mari, iar echipa este orientată 100% către client și pune accent pe fiecare detaliu atașat unei comenzi.
Conform unei analize interne derulate la nivelul grupului, această campanie va genera o creștere a ratei de conversie cu 20%, în primele trei luni, iar anul viitor trendul va continua să fie ascendent, cu un plus de cel puțin 10% de la o lună la alta. Scopul final al reprezentanților FlorideLux vizează obținerea unei rate de conversii pe website de 25% – 28%.
”Campania Flori, dragoste și emoții vizează umanizarea relației cu clienții. Aceasta este, totodată, și o continuare a rebranding-ului început încă din luna ianuarie a acestui an, printr-un proces extins, treptat și discret pentru întreg grupul FlorideLux. Campania are ca scop comunicarea rebrandingului făcut recent, dar și umanizarea relației cu clientul prin intermediul oamenilor din spatele «cortinei», care muncesc zi de zi pentru satisfacția lor. Rebrandingul, prin culoarea aurie și cele 5 stele adăugate sub logo sunt o promisiune pe care o facem clienților că le vom oferi în permanență servicii pe măsură, indiferent de cât de ridicate sunt cerințele lor în materie de cadouri”, completează CEO-ul și Fondatorul FlorideLux.
Campania se adresează în special clienților cu venituri medii și mari din capitalele de județ și orașele mari din țară, care au vârste cuprinse între 25 și 55 de ani și un ritm de viață alert. Totodată, sunt vizați și clienții offline din București, Brașov și Cluj-Napoca, orașe în care sunt prezente francize FlorideLux.
Mai multe detalii despre campania FlorideLux: