Acum e mai ușor ca niciodată să dăruiești flori
Florăriile Magnolia procesează comenzi online de peste un deceniu, dar începând din această săptămână, gama de produse florale poate fi găsită și pe eMAG Marketplace. Acest parteneriat este o componentă din strategia companiei de a se extinde ºi mai mult în comerþul online ºi de a facilita oferirea de flori și dăruirea de aranjamente florale deosebite.
Odată cu listarea în Marketplace, Magnolia poate acoperi mai bine cererile din toată țara și va putea să se adreseze mai ușor ca niciodată oricui vrea să facă un gest frumos, să surprindă o persoană dragă cu o floare și să ofere o amintire de neuitat. Totodată, reprezintă o diversificare a comerțului online, dovedind că pe Internet piața este în continuă dezvoltare de la an la an. Când vine vorba de sistemul de livrare, Magnolia va experimenta cu un sistem mixt, folosind serviciile unor companii mari la nivel național, dar și curieri alături de care a lucrat până acum.
În prezent, Florăriile Magnolia înregistrează cele mai mari vânzări în orașele București și Cluj, însă nu sunt la mare distanță Constanța, Brașov, Iași, Timișoara, Târgu-Mureș sau Baia Mare. Înainte de listarea în Marketplace, românii care oferă flori prin Magnolia investesc, în medie, circa 190 de lei per comandă. Pentru 2015, Magnolia estimează că va reuși să depășească ținta de 3,5 milioane de euro venituri, în creștere cu 30% față de 2014. Progresul a fost asigurat printr-o prezență offline mai extinsă, cu un magazin în mall-ul din Brașov, iar pentru 2016 este pregătit un spațiu în viitorul mall Park Lake din București.
“Suntem de aproape 20 de ani pe piața din România, iar la finalul anilor ‘90, când am debutat, Internetul încă era în dezvoltare și puțini oameni aveau acces. De comerț online nici nu mai pomenesc. Suntem acum în 2015 și listarea în Marketplace a venit ca un pas firesc în dezvoltarea strategiei noastre. eMAG este cea mai mare platformă de vânzări online din România, iar noi ne dorim ca astfel să ajungem la toți acei clienți care vor să dăruiască flori, să facă un gest frumos, dar timpul nu le permite să meargă fizic până la florăriile noastre. Începem parteneriatul pentru Marketplace în această săptămână și ne punem mari speranțe în acesta. Așteptăm însă rezultatele primei luni pentru a putea realiza o estimare corectă asupra influenței în cifre de vânzări, dar ne așteptăm ca 2016 să fie cea mai importantă perioadă pentru această strategie”, a declarat Ioana Molnar, unul dintre cei doi fondatori ai proiectului.