Magnolia, una dintre cele mai longevive florării din România în mediul online şi offline, va deschide un nou magazin în București. Acesta va fi în incinta centrului comercial ParkLake și va fi oficial deschis pe 1 septembrie, odată cu inaugurarea complexului.
Florăria se va întinde pe 21 de metri pătraţi, doi artiști florali şi va oferi clienţilor aceleaşi produse de calitate cu care aceştia sunt deja obişnuiţi atât online, cât și offline în celelalte 16 reprezentanțe Magnolia din România.
Ioana Molnar, directoarea Magnolia, estimează pentru prima lună de activitate vânzări de peste 10.000 de euro, iar pentru primul an vânzări de peste 150.000 de euro. Investiţia în florăria din ParkLake este de aproximativ 25.000 de euro. Pilonul centralei al strategiei Magnolia în această perioadă este extinderea reţelei de magazine, care va permite florăriei să fie mai aproape de clienţii săi. Ultimul a fost deschis la începutul lunii iunie în Constanța.
Împreună cu extinderea locală, florăria Magnolia asigură un flux complet pentru cei care vor să dăruiască flori indiferent de țara în care sunt. Astfel, colaboreză cu cele mai bune și mai populare florării internaționale, facilitând livrările comenzilor oriunde în lume – în 140 de țări prin 58.000 de florării partenere. Clienții au siguranţa că florile comandate de ei ajung la destinaţie în cel mai scurt timp, cel mult 24 de ore, şi în cele mai bune condiţii.
În online Magnolia a debutat în urmă cu 15 ani, într-o vreme în care acest spațiu de prezentare și comerț era încă la început. Acest pas îndrăzneț s-a dovedit câștigător, mai ales conform ultimelor rezultate înregistrate de companie. Anul acesta, numărul comenzilor trimise din fața calculatorului sau de pe mobil a crescut cu 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Numărul angajaţilor este, de asemenea, în creştere. Florăria Magnolia are acum peste 100 de angajaţi.