În noul spot TV, furnizorul de servicii de mobilitate FlixBus arată cum s-au schimbat modul în care gândim și în care călătorim de-a lungul anilor. Reclama, a cărei distribuție este formată din angajați FlixBus, este deja difuzată pe posturile TV din România, dar poate fi urmărită și online.
- Valori de bază ale FlixBus precum sustenabilitatea și conectarea cât mai multor oameni sunt în prim-plan
- Liderul în mobilitate a încheiat un parteneriat cu agenția Neverest pentru conceptul campaniei
- Producția video a fost realizată de către studenți ai Academiei de Film Baden-Württemberg
FlixBus prezintă campania globală „Lumea se schimbă” care poate fi urmărită atât pe posturile TV din România, cât și online. Spotul pune accent pe modurile în care se schimbă lumea din jurul nostru, dar și felul în care călătorim astăzi.
De la a sta la coadă pentru a achiziționa un bilet la o experiență de călătorie complet digitală; de la poluare planetei la un mod de a călători netru din punct de vedere climatic, de la un spațiu înghesuit și plictisitor la un spațiu generos și acces la un portal de divertisment la bordul autocarului.
Producția video a fost realizată de către studenți ai Academiei de Film Baden-Württemberg, care s-au aflat și în spatele clipului de prezentare creat pentru lansarea portalului de divertisment la bordul autocarelor verzi.
Colaborare cu tineri creativi
FlixBus a început să schimbe industria călătoriilor în urmă cu 7 ani și nu s-a oprit din a împinge limitele când vine vorba de a călători într-un mod accesibil, prietenos cu mediul și inovator.
„Ne-am propus să surprindem în acest spot principiile de bază ale FlixBus. Agenția Neverest a creat conceptul pe care l-am adus la viață cu ajutorul unor absolvenți extrem de talentați de la Academia de Film Baden-Württemberg. Tinerii profesioniști sunt cei care au făcut FlixBus ceea ce este astăzi, compania care operează cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa.
În plus, la bordul trenurilor și autocarelor noastre se află mereu mulți studenți, așa că ne-am gândit că este important să oferim această oportunitate generației viitoare de artiști”, a explicat Theresa Mayer, Senior Brand Manager la FlixBus.
Credite clip video „Lumea se schimbă”
Concept creație: NEVEREST GmbH & Co. KG
Project Lead: Theresa Mayer, FlixBus
Producție concept & regie: Marta Trela & Henning Himmelreich, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms
Producție: Marvin Marte, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms
Cinematografie: Julian Holzwarth, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms
Editare: Marta trela, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms
VFX: Henning Himmelreich, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms