Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FlixBus lansează un nou spot TV la nivel global

autocar FlixBus

În noul spot TV, furnizorul de servicii de mobilitate FlixBus arată cum s-au schimbat modul în care gândim și în care călătorim de-a lungul anilor. Reclama, a cărei distribuție este formată din angajați FlixBus, este deja difuzată pe posturile TV din România, dar poate fi urmărită și online.

  • Valori de bază ale FlixBus precum sustenabilitatea și conectarea cât mai multor oameni sunt în prim-plan
  • Liderul în mobilitate a încheiat un parteneriat cu agenția Neverest pentru conceptul campaniei
  • Producția video a fost realizată de către studenți ai Academiei de Film Baden-Württemberg

FlixBus prezintă campania globală „Lumea se schimbă” care poate fi urmărită atât pe posturile TV din România, cât și online. Spotul pune accent pe modurile în care se schimbă lumea din jurul nostru, dar și felul în care călătorim astăzi.

De la a sta la coadă pentru a achiziționa un bilet la o experiență de călătorie complet digitală; de la poluare planetei la un mod de a călători netru din punct de vedere climatic, de la un spațiu înghesuit și plictisitor la un spațiu generos și acces la un portal de divertisment la bordul autocarului.

Producția video a fost realizată de către studenți ai Academiei de Film Baden-Württemberg, care s-au aflat și în spatele clipului de prezentare creat pentru lansarea portalului de divertisment la bordul autocarelor verzi.

Colaborare cu tineri creativi

FlixBus a început să schimbe industria călătoriilor în urmă cu 7 ani și nu s-a oprit din a împinge limitele când vine vorba de a călători într-un mod accesibil, prietenos cu mediul și inovator.

autocar FlixBus

„Ne-am propus să surprindem în acest spot principiile de bază ale FlixBus. Agenția Neverest a creat conceptul pe care l-am adus la viață cu ajutorul unor absolvenți extrem de talentați de la Academia de Film Baden-Württemberg. Tinerii profesioniști sunt cei care au făcut FlixBus ceea ce este astăzi, compania care operează cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa.
În plus, la bordul trenurilor și autocarelor noastre se află mereu mulți studenți, așa că ne-am gândit că este important să oferim această oportunitate generației viitoare de artiști”, a explicat Theresa Mayer, Senior Brand Manager la FlixBus.

Credite clip video „Lumea se schimbă”

Concept creație: NEVEREST GmbH & Co. KG
Project Lead: Theresa Mayer, FlixBus
Producție concept & regie: Marta Trela & Henning Himmelreich, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms
Producție: Marvin Marte, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms
Cinematografie: Julian Holzwarth, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms
Editare: Marta trela, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms
VFX: Henning Himmelreich, Baden-Württemberg Film Academy / LKYfilms

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.