- Lansarea rețelei domestice în Regatul Unit și primele călătorii din Țările Baltice
- Din 23 iulie, FlixTrain reîncepe activitatea în Germania cu trenuri noi
- Dezinsecție, curățenie și distanțare socială: călătoriile cu autocarul în perioada coronavirus
Luna iulie marchează un moment important pentru FlixBus, cel mai mare operator de călătorii cu autocarul din Europa a lansat rețeaua domestică în Regatul Unit și anunță primele conexiuni din Țările Baltice – Estonia, Letonia și Lituania. Pe lângă extinderea în UK și în Țările Baltice, FlixMobility își va relansa și serviciul feroviar. FlixTrain va reîncepe să opereze în Germania pe ruta Berlin – Köln începând cu 23 iulie.
FlixBus se va asocia cu firme de transport locale și va începe să opereze curse interne de la Londra spre Briston și Birmingham. Inițial, oferta de călătorie va consta în aproximativ 200 de călătorii pe săptămână. Regatul Unit se alătură unei liste de mai mult de 10 țări europene, precum Germania, Austria, Belgia, Franța, Italia, Danemarca, Țările de Jos, Croația, Republica Cehă, Slovacia, Suedia și Polonia, unde furnizorul de servicii de mobilitate oferă conexiuni interne cu autocarul . În același timp, FlixBus își va relua serviciul spre Europa continentală și va conecta Londra cu alte capitale europene precum Amsterdam, Paris și Bruxelles.
Din 16 iulie, FlixBus va oferi conexiuni zilnice din toate cele trei capitale Talin, Riga și Vilnius și spre mai mult de 10 destinații precum Kaunas sau Pärnu, o stațiune de vară populară din Estonia. De asemenea, vor fi disponibile conexiuni din Vilnius spre Verlin și din Tallin spre capitala Poloniei, Varșovia.
„Pe măsură ce restricțiile încep să se relaxeze în tot mai multe țări din Europa, oamenii își doresc să călătorească din nou, să își viziteze familia și prietenii sau pentru locul de muncă. Cu ajutorul măsurilor complete de igienă pe care le-am implementat le oferim pasagerilor noștri o experiență de călătorie sigură, accesibilă și sustenabilă în același timp. Pregătim extinderea rețelei în Marea Britanie și în Țările Baltice încă de anul trecut și ne bucurăm să anunțăm noi
pași în expansiunea internațională. Datorită parteneriatelor cu firme locale,vom oferi un imbold financiar afacerilor din transport care au fost puternic afectate de virusul COVID-19”, a declarat André Schwämmlein, CEO FlixBus.
Măsuri ample de igienă pentru o călătorie în siguranță
Odată cu reluarea operațiunilor, FlixBus lansează noi măsuri complete de igienă și siguranță, care vor fi adaptate situației actuale, în strânsă cooperare cu experții în domeniul sănătății și cu autoritățile.
Astfel, toate autocarele vor fi dezinfectate complet după fiecare călătorie. Controlul digital al biletului și prezența dezinfectantului pentru mâini în autocar sunt alte două proceduri care au fost implementate de către FlixBus. În zonele de așteptare, precum și în timpul îmbarcării și debarcării, trebuie menținută distanța de siguranță de 1,5 metri, care a devenit o practică standard. Purtarea unei măști care să acopere nasul și gura este obligatorie în momentul îmbarcării, debarcării și pe durata întregii călătorii
Pasagerii FlixBus primesc instrucțiunile de siguranță împreună cu biletul atunci când achiziționează biletul online. De asemenea, soferii de autocar vor explica aceste măsuri înainte de începerea călătoriei. Mai multe detalii despre măsurile de siguranță implementate pot fi accesate în avans aici. FlixBus continuă să urmeze sfaturile autorităților din domeniul sănătății și a celor guvernamentale. Măsurile introduse de FlixBus sunt aliniate cu cerințele oficiale.