Flaro, membru RTC Holding a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de aproximativ 9 milioane euro. Afacerea companiei sibiene, producator de componente pentru industria auto, electrotehnica si electronica a crescut cu 46 de procente fata de anul 2005.
“Clientii externi din industria auto si electrotehnica ne-au incredintat, anul trecut, o parte consistenta din volumul productiei de componente. Acesta a fost principalul motor de crestere din 2006” – declara Ani Capatina, general manager Flaro.
In 2005, productia de componente destinate industriei auto a reprezentat aproximativ 1 milion euro din totalul cifrei de afaceri. Aceasta suma a crescut cu 50 de procente ajungand in 2006 la putin peste 1,5 milioane euro.
Pentru Jaguar, Flaro a produs in 2006, 40.000 de subansamble destinate sistemului electric al masinii. Iar pentru Volvo, Flaro a produs 150.000 de repere destinate aceluiasi sistem.
Flaro produce o serie de subansamble si pentru alti jucatori importanti de pe piata auto mondiala (Daimler-Chrysler, Volkswagen)
Compania a derulat pe parcursul anului trecut un program generos de investitii, alocand 1 milion euro in utilaje, tehnologie si certificari. Flaro a alocat bugete substantiale dezvoltarii tehnologiei incepand cu anul 2005, iar proiectul continua si in urmatoarele 10 luni.
“In 2007 ne focusam pe dezvoltarea afacerilor din industria auto si electrotehnica. In acest sens, vom investi peste 350.000 euro in servicii de prelucrari mecanice, prin achizitionarea unor echipamente tehnologice care vor reduce semnificativ timpul necesar fabricarii unor componente si ne vor creste productivitatea” – precizeaza managerul general al companiei.
Compania estimeaza pentru 2007 afaceri de aproape 10 milioane euro, in crestere cu aproximativ 11 procente fata de 2006.
Flaro furnizeaza servicii pentru clienti din industria auto, electronica si electrotehnica, folosind urmatoarele tehnologii: prelucrari mase plastice (piese realizate prin injectie si presare), prelucrari metalice (piese metalice obtinute prin stantari si indoiri), acoperiri galvanice; prelucrari mecanice prin strunjire, frezare, rectificare precum si inchiriere de forta de munca, logistica si operatiuni vamale.
Componentele produse de Flaro ajung pe piete europene (Germania, Italia, Elvetia), precum si pe pietele din Canada si S.U.A.
Flaro activeaza pe piata romaneasca din 1922, fiind un brand 100% romanesc, cu o traditie de peste 80 de ani. Pasii semnificativi in evolutia Flaro au fost restructurarea companiei (perioada ’90-’96), privatizare (in 1997) si intrarea in Grupul RTC (2005).
{mosloadposition user10}