Compania a înregistrat o creștere de 20% a vânzărilor comparativ cu aceeași perioadă în 2012
Campania de Paște derulată de Flanco în rețeaua națională de magazine a generat vânzări totale nete de peste 20 mil. RON, în creștere cu 20% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Flanco a atras în perioada campaniei un număr mare de vizitatori în magazine, dintre care peste 60.000 au ales produsele din oferta specială Flanco. Românii s-au înnoit de Paşte cumpărând produse cu beneficii multiple și cu tehnologii de ultimă generaţie comparativ cu electrocasnicele și electronicele deținute anterior. Televizoarele au rămas vedetele sezonului, alături de mașinile de spălat, electrocasnicele mici, tabletele și telefoanele mobile, cadourile de Paşte fiind de la an la an mult mai variate.
“Vânzările din luna aprilie, susţinute de campania de Paşte, demonstrează faptul că am realizat un mix bun de produse noi și promoții, care au atras consumatorii și vor contribui la atingerea obiectivelor pentru 2013” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
Pentru 2013 Flanco și-a propus o creștere de 15% comparativ cu 2012, când a înregistrat vânzări de 137 mil EUR și a urcat pe locul 2 în topul celor mai mari retaileri din România.
“Inclusiv cifrele preliminare pentru luna în curs sunt îmbucurătoare și se datorează atât sezonalității pe segmentul de cooling dar și schimbărilor de produse din portofoliu, realizate chiar în preajma Sărbătorilor, când Flanco a introdus nu mai puțin de 8 game și produse premium recent lansate pe piața internațională” a adăugat Violeta Luca. “Am afirmat deseori că Flanco este cel mai dinamic retailer din România și cel mai eficient jucător din piață în ceea ce privește randamentul vânzărilor pe metru pătrat de spațiu comercial. Aceste declarații sunt susținute de evoluția companiei, atât în ceea ce privește cota de piață, cât și din punct de vedere vânzări. Consider că suntem deja pe direcția corectă și că avem toate șansele să confirmăm și chiar să depășim așteptările privind rezultatele acestui an”, explică CEO Flanco.
De la cel mai scump Smart TV din lume (noul LG 3D Ultra HD 4K), la cel mai nou aparat foto Samsung Mirrorless NX300 (lansat pe 11 aprilie) și până la ultima generație de notebook-uri de la HP (HP Envy TouchSmart Ultrabook 4), oferta Flanco include acum cele mai „hot” tehnologii și cele mai noi aparate electrocasnice.
Flanco continuă să implementeze o serie de pași importanți pentru poziționarea strategică “Mereu peste așteptări”, pe care compania intenționează să o susțină consecvent printr-un portofoliu optim de produse și servicii, reamenajarea magazinelor din rețea, printr-o strategie de marketing adecvată cerinţelor pieţei și prin nivelul ridicat de pregătire al consultanților de vânzări.