Reţele de magazine Flanco şi Flanco World oferă reduceri de până la 60% pentru o gamă variată de produse electronice, electrocasnice şi IT&C până în prima jumătate a lunii februarie
Începând cu această lună, Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse electronice, electrocasnice şi IT&C de pe piaţa din România, lansează o nouă campanie promoţională prin intermediul căreia oferă reduceri sezoniere de până la 60% pentru o gamă variată de produse din toate categoriile comercializate în lanţurile de magazine Flanco şi Flanco World.
Această campanie promoţională face parte din strategia Grupului Flamingo adaptată contextului economic actual – accea de a veni în întâmpinarea românilor prin intermediul unei game variate de produse la preţuri mici şi, totodată, de a otimiza nivelul de stocuri de după sezonul sărbători.
„Prin lansarea acestei campanii, invităm clienţii noştri, în special în această perioadă, marcată de criza financiară, când cererea pentru produsele IT&C electronice şi mai ales electrocasnice este în strictă concordanţă cu preţul acestora, să utilizeze oferta noastră şi să cumpere produsele selectate la preţuri mici. Până la mijlocului lunii februarie, clienţii noştri vor putea cumpăra o gamă variată de produse care vor beneficia de diferite niveluri de reduceri, acestea urcând până la 60%.”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Potrivit reprezentanţilor Flamingo campania promoţională este desfăşurată la nivel naţional şi va dura până la jumătatea lunii februarie sau până la lichidarea stocurilor.
Această campanie este susţinută şi de oferta de creditare prin 20 de rate fixe, implementată în parteneriat cu Cetelem IFN, prin intermediul căreia românii vor avea posibiltatea să achiziţioneze orice produs în 20 de rate, cu 0% avans si 0% dobândă.
{mosloadposition user10}