Reducerile oferite clienților fideli- soluția Flanco pentru creșterea achizițiilor în retailul electro IT
Retailerul Flanco desfășoară în luna septembrie o campanie prin care oferă discounturi între 10% și 25% tuturor clienților fideli. Strategia companiei după ieșirea din insolvență vizează creșterea continuă a vânzărilor atât prin reduceri de preț și încurajarea creșterii valorii medii a achizițiilor, cât și prin oferirea de servicii personalizate pentru clienți.
“Una dintre strategiile care a contribuit la creșterea vânzărilor și ieșirea din insolvență a fost aceea de a oferi discouturi clienților cu scopul de a-i fideliza. Continuăm această politică și în luna septembrie și deja pregătim multe alte promoții „de criză” și pentru ultimul trimestru al anului, care va contribui semnificativ la afacerile companiei pentru 2010,” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
“Clienţii au nevoie astăzi nu doar de cea mai bună ofertă de produse, ci şi de servicii şi beneficii adăugate. Discount-ul la orice produs pentru clienţii fideli este încă o campanie lansată în premieră de Flanco,” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Discount-urile sunt oferite în funcție de valoarea cumpărăturilor, astfel:
-10% pentru orice cumpărătură sub 1.000 lei
-15% pentru cumpărături de peste 1.000 lei
-20% pentru cumpărături de peste 2.000 lei
-25% pentru cumpărături de peste 3.000 lei
Campania se desfăşoară în perioada 1-30 septembrie, la nivel naţional, regulamentul campaniei fiind disponibil pe www.flanco.ro .
Strategia de oferire de discount-uri a contribuit, în perioada iunie – august 2010, la creşterea cu până la 20% a afacerilor Flanco, care a intrat astfel pe profit dupa 21 de luni consecutive de pierderi.