Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flanco anunță o creștere a vânzărilor cu 40% în primul trimestru al anului

Flanco magazinul zece din BucureștiVeranda Mall

Flanco a încheiat primul trimestru al anului cu vânzări de peste 300 de milioane de lei, în creștere cu 40% față de aceeași perioadă a anului anterior. Comparativ, în 2023, piața produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 10%.

“Cifra de afaceri a primului trimestru a crescut față de cea a anului trecut, în primul rând datorită magazinelor amplasate în mall-uri și în parcuri de retail”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. ”Pentru anul în curs urmărim extinderea rețelei de magazine, dar și modernizarea magazinelor existente și digitalizarea acestora prin implementarea etichetelor electronice. Am pregătit cel mai mare buget de investiții din istoria Flanco – peste 20 de milioane de lei alocați acestor obiective, astfel că în prezent căutăm cele mai potrivite oportunități pentru noi.”

Flanco magazinul zece din BucureștiVeranda Mall

Categoriile de produse cu creșteri importante confirmă trendurile ultimei perioade. Clienții continuă să fie interesați de echipamente smart și conectivitate, de eficientizarea timpului petrecut cu activități casnice, de produse pentru well being și îngrijire personală, dar și de divertisment.

Astfel, printre categoriile de produse cu o creștere dublă față de anul trecut se află smartwatch-urile, espressoarele automate de cafea, căștile audio. Cu o dinamică mult peste piață se află smartphone-urile, produsele de îngrijire, electrocasnicele mici și de îngrijire a locuinței. Consolele de gaming și televizoarele 4K au avut, de asemenea, o creștere peste piață.

Pe de altă parte, printre produsele care nu au menținut ritmul de creștere se află electrocasnicele mari și produsele IT – o tendință justificată, dacă luăm în considerare achiziționarea acestora la cote ridicate în timpul pandemiei, dar și o frânare semnificativă a creditului de consum, care nu a mai susținut vânzarea unor astfel de bunuri cu o durată de viață mai lungă.

“Anul acesta am bugetat o creștere a cifrei de afaceri de 20%, raportată la un ritm al pieței mai lent, pe care îl estimăm la 3, maxim 8%”, completează Dragoș Sîrbu.

În prezent, retailerul deține o rețea formată din 158 de magazine, dintre care cinci deschise în acest prim trimestru.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.