cu investitii de peste 350.000 de euro
Flanco, cel mai dinamic retailer din România, a finalizat modernizarea primelor 8 magazine din cele 20 de spaţii programate pentru reamenajare în acest an. Lucrările au presupus o investiție totală de peste 350.000 de euro, parte din programul de 2 milioane de euro pentru reamenajarea și extinderea rețelei naționale de magazine bugetat pentru 2013.
În prezent, rețeaua Flanco cuprinde 78 de spații comerciale, amplasate atât stradal cât şi în centre comerciale. Rețeaua se va extinde anul acesta prin deschiderea de noi spații, așa cum este Flanco Promenada Mall Bucureşti. Concomitent se lucrează la modernizarea magazinelor din țară, în linie cu obiectivul Flanco de a oferi cea mai bună experiență de cumpărare clienților săi.
Flanco și-a propus ca pe termen mediu cât mai multe magazine să ofere clienţilor posibilitatea de testare a produselor expuse, conectând aparatura electronică și electrocasnică la rețeaua de curent electric din magazin. Acest concept inovator a fost inaugurat de Flanco în 2011 în magazinul din Bucureşti Unirea Shopping Center şi oferă vizitatorilor posibilitatea de a interacţiona cu produsul înainte să ia decizia de cumpărare. În paralel se continuă sesiunile de training pentru consultanții Flanco, pentru care compania va investi peste 350.000 euro în 2013.
“În 2013 aproape un sfert din totalul de magazine, adică peste 20 de spații comerciale din rețeaua Flanco, vor fi reamenajate. De la inceputul anului 8 magazine au fost modernizate cu un buget de peste 350 000 euro. De asemenea, suntem în negocieri pentru o serie de spații noi pentru a extinde reţeaua şi pentru a fi aproape de cât mai mulţi clienţi Flanco, din București și din țară” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco. Cele 8 magazine cu care s-a început planul de modernizare al reţelei sunt Slobozia, Arad Kaufland, Bacău, Petroşani, Suceava Carrefour, Târgu Jiu Kaufland, Piteşti Auchan şi Buzău Kaufland.
În 2012, Flanco a fost cel mai rentabil retailer electroIT, cu vânzări de peste 3000 EUR/mp.
Flanco a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de 137 milioane EUR, în creștere cu 25% comparativ cu anul anterior, și o cotă de piață de 13%. Astfel, compania a devenit al doilea cel mai important retailer tradițional din România, urcând o poziție în topul celor mai importanți jucători din industrie. Pentru 2013 compania estimează un avans al afacerilor de 15%.