din Romania
Pentru al treilea an consecutiv, rezultatele prezentate de compania internationala de cercetari de piata IDC releva faptul ca Flamingo este lider al pietei IT din Romania, cu o cota de piata de 12% si peste 70.000 de calculatoare produse in 2005, urmata pe locul al II-lea de gigantul multinational HP. Astfel, Flamingo demonstreaza inca o data ca preferinta consumatorilor este indreptata catre PC-uri fabricate in Romania.
In prima parte a acestui an, procesul de productie si mai ales cel de testare a PC-urilor Flamingo a fost supus unui amplu program de retehnologizare cu scopul final de a oferi calitate fara cusur utilizatorilor de calculatoare Flamingo.
Firma isi va concentra atentia catre integrarea serviciilor cerute de consumatori alaturi de produsul hardware oferit. Pana in acest moment, Flamingo este prima firma care a oferit 10 ani garantie la un PC comercializat in reteaua proprie, mai mult de 50% din sistemele vandute beneficiind de cinci ani garantie.
Flamingo are o experienta de 11 ani in asamblarea de calculatoare, iar in portofoliul sau sunt incluse marci foarte cunoscute precum Diablo (castigatorul a cinci trofee consecutive Chip pentru produsul anului in Romania la categoria calculatoare), Point, Gemina.
Pentru acest an Flamingo isi propune sa depaseasca cifra de 100.000 de sisteme, obiectiv realizabil prin prisma finalizarii in perioada imediat urmatoare a tranzactiei cu Flanco, dar si prin modelul de business care in afara segmentelor retail si distributie, adreseaza tot mai mult segmentul corporate prin accesarea proiectelor guvernamentale de tehnologizare a diverselor institutii ale statului.
Despre Grupul Flamingo International
Flamingo International este societatea mama pentru Grupul Flamingo, liderul pietei de IT&C din Romania. Compania detine o retea de peste 100 de magazine IT si electronica de consum in Romania, Bulgaria si Serbia, sub brandurile Flamingo si Future Shop, avand o suprafata totala de vanzare de circa 14.000 mp. Strategia de dezvoltare a activitatii de retail Flamingo urmeaza trei directii majore: dezvoltarea unei retele de retail formata din magazine de mici dimensiuni dedicate comercializarii de aparatura IT si electronica mobila, continuarea dezvoltarii retelei actuale de magazine prin deschiderea unor noi locatii precum si modernizarea si extinderea celor existente si dezvoltarea unei retele de magazine de mare suprafata in care sa fie comercializata, in afara de produsele IT, o gama larga de produse electronice si electrocasnice.Cifra de afaceri a Flamingo International estimata pentru anul 2005 este de peste 80 milioane de euro. Situatiile financiare ale Flamingo sunt auditate de PricewaterhouseCoopers.
{mosloadposition user10}