pentru al patrulea an consecutiv, cu o creştere de 18,5% în 2006
Potrivit IDC, Flamingo este singura companie românească cu o cotă în creştere pe piaţa de calculatoare
Ultimul studiu IDC arată că Flamingo International continuă să deţină poziţia de lider pe piaţa calculatoarelor din România, pentru al 4-lea an consecutiv, atingând o cotă de piaţă de 13,1% pentru 2006, în creştere cu 18,5% faţă de anul 2005.
În prezent Flamingo International ocupă prima poziţie, atât în vânzarea de calculatoare desktop, cât şi în ceea ce priveşte vânzările totale de calculatoare, care includ notebook-uri şi desktop-uri, unde deţine o cotă de piaţă de 16.3%, în creştere cu 20,7% faţă de anul 2005.
Raportul arată că pe piaţa calculatoarelor din România, Flamingo este urmat de K-Tech, cu o cotă de piaţă de 10,2%, Complete Electro Serv, cu o cotă de piaţă de 9,6% şi Hewlett-Packard cu o cotă de piaţă de 9,0%.
„Acest raport confirmă poziţia de lider pe care Flamingo o deţine de mai bine de 3 ani. Ne aşteptăm ca şi în 2007 piaţa de calculatoare să cunoască o evoluţie ascendentă, prin înregistrarea unei creşteri de aproximativ 10%. Dorim ca prin intermediul dezvoltării reţelei de distribuţie, prin îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a consumatorilor şi prin accentul pus pe segmentul de divertisment, să ne menţinem pe prima poziţie în acest clasament. Estimăm că anul 2007 va aduce o creştere a vânzărilor de calculatoare la nivelul întregii pieţe, acestea atingând un total de 700 000 de unităţi” a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo Group.
În ceea ce priveşte piaţa românească de calculatoare, anul 2006 a dus la creşterea vânzărilor pe acest sector, cu 6,7% faţă de anul 2005, ajungând astfel, de la 595.292 unităţi în 2005, la 635.306 unităţi în 2006. Pentru anul 2007 se aşteaptă o creştere de peste 10% pe piaţa de PC-uri, creştere influenţată şi de lansarea Microsoft Vista în România.
{mosloadposition user10}