Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flamingo International, vanzari de peste 1 milion euro pe zi

Valoarea vânzărilor înregistrate de Flamingo International până la jumătatea lunii a depășit totalul vânzărilor lunii decembrie de anul trecut

În ultima săptămână, Grupul Flamingo International, unul dintre cei mai importanți retaileri de electronice, electrocasnice și IT&C din România a înregistrat vânzări totale în valoare de peste 1 milion de euro în fiecare zi.
„Luna aceasta am avut un start foarte bun în ceea ce privește valoarea vânzărilor înregistrate în magazinele Flamingo Computers, Flanco și Flanco World, aceasta fiind de aproximativ 0,8 milioane euro încă din primele zile. Vânzările au cunoscut o creștere progresivă în această lună și ne așteptăm ca acest trend să continue chiar mai accentuat în ultimele zile, în special în preajma Crăciunului”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Vânzările înregistrate până la jumătatea acestei luni, au depășit ca valoare vânzările înregistrate în întreaga lună decembrie a anului trecut.

Categoriile de produse care un înregistrat cele mai mari creşteri de vânzări în reţeaua magazinelor Flamingo International luna aceasta sunt LCD tv-urile, electronicele TV-Video şi produsele de tip gadget (foto, video), console de joc, PC-uri şi notebook-uri.

Compania estimează o creștere de aproximativ 50% a vânzărilor în magazinele Flamingo Computers, Flanco şi Flanco World în următoarele zile. 

Bucuresti, 21.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.