obţinută în urma tranzacţiei imobiliare va susţine accelerarea dezvoltării business-ului Flamingo”
Vânzarea proprietăţilor imobiliare deţinute de Grupul Flamingo International va susţine dezvoltarea reţelei de magazine Flanco World precum şi activitatea retailer-ului în sezonul de vârf din luna Decembrie
Flamingo International a finalizat tranzacţia în valoare de peste 10 milioane euro cu Nepi Bucharest One SRL, care priveşte proprietăţile imobiliare ale grupului – o locaţie deţinută de Flamingo International în Bucureşti şi alte trei locaţii deţinute de Flanco International SRL în Iaşi, Bacău şi Braşov. Această tranzacţie confirmă strategia grupului anunţată la începutul acestui an, aceea de a se concentra asupra liniei principale de business, retailul electronic. Vânzarea proprietăţilor imobiliare a fost anunţată de către grup încă din luna iunie a acestui an iar suma obţinută în urma tranzacţiei va fi folosită pentru dezvoltarea conceptului Flanco World, prin deschiderea a încă 7 magazine cu suprafaţă mare de vânzare până la finalul acestui an şi prin închiderea şi vânzarea câtorva magazine mici şi neprofitabile, care nu puteau aduce beneficii viitoarei structuri de retail şi consolidării grupului. Pe lângă extinderea reţelei Flanco World, strategia companiei va implica şi consolidarea grupului şi susţinerea activităţii de retail din perioada de vârf cuprinsă între lunile Noiembrie şi Decembrie, prin suplimentarea semnificativă a stocului de produse.
„Vom folosi cei peste 10 milioane euro, obţinuţi în urma acestei tranzacţii, pentru a susţine dezvoltarea afacerilor de anul acesta, prin deschiderea a 7 noi magazine Flanco World până la finalul anului şi prin îmbunătăţirea cash-flow-ului în scopul atingerii unui vârf al vânzărilor în perioada următoare. Aşa cum am mai declarat, vânzarea proprietăţilor imobiliare se află în deplină concordanţă cu strategia noastră de a ne concentra asupra liniei principale de business, retailul electronic. Ne aşteptăm ca dezvoltarea reţelei de magazine Flanco World până la finalul acestui an să contribuie la succesul sezonului de vânzări din această iarnă,” a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Tranzacţia derulată de către Flamingo International şi Nepi Bucharest One SRL vine după ce grupul a estimat o creştere a profitabilitatăţii pentru finalul acestui an, aşteptând o cifră de afaceri în valoare de 161,2 milioane euro, cu 5% mai mult decât rezultatele raportate la finalul lui 2006 şi un profit net de 520.000 euro.
{mosloadposition user10}