Înaintea Sărbătorilor de Paşte, reprezentanţii Flamingo International au făcut donaţii către Centrul de Plasament Luminiţa, din sectorul 2 al Capitalei
Reprezentanţii Flamingo International au decis să implementeze şi în România conceptul de responsabilitate socială, atât de popular în politica multor companii internaţionale. Prima acţiune, dintr-un lung şir de activităţi umanitare pe care retailerul de electronice electrocasnice şi IT&C le-a plănuit anul acesta a avut loc pe data de 4 aprilie 2007, la Centrul de Plasament Luminiţa.
“Compania noastră este o parte integrată a societăţii şi de aceea trebuie să fie sensibilă nu numai la cerinţele pieţei sau ale consumatorilor ci şi la nevoile acestora. Este datoria noastră să dăm înapoi societăţii o parte din veniturile companiei, prin astfel de acţiuni, care îşi propun să îi sprijine pe cei care au mai mare nevoie de acest lucru. Astăzi, am încercat să aducem un zâmbet pe buzele copiilor de la Centrul de Plasament Luminiţa, însă aceste acţiuni vor continua cu siguranţă şi în viitor, de-a lungul acestui an fiind planificate deja o întreagă serie de astfel de implicări Flamingo în viaţa societăţii româneşti” declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Campaniile de responsabilitate socială sunt o componentă naturală pentru viaţa unei companii, în special în străinătate, demonstrând faptul că un anumit business nu este doar o modalitate de a obţine profit ci e o structură formată de oameni, pentru oameni şi o parte integrantă a societăţii.
Pentru a-i face pe copiii din centrul de plasament să simtă apropierea Sărbătorilor de Paşti, reprezentanţii Flamingo au donat aparatură electronică şi electrocasnică centrului, au adus cadouri pentru copii şi au organizat o petrecere în toată regula, aducând un clovn care să destindă atmosfera şi să-i picteze pe cei mici.
Centrul de plasament Luminiţa adăposteşte 83 de copii cu vârste cuprinse între 7 şi 18 ani, fiind în acelaşi timp locul în care aceştia trăiesc şi învaţă.
{mosloadposition user10}