de notebook-uri în ultimele două luni
Pe fondul creşterii cererilor pentru notebook-uri, dar şi al apropierii sezonului de vârf, retailerul mizează pe o dublare a vânzărilor pe acest segment de produse
Retailerul de electronice, electrocasnice şi produse IT&C, Flamingo International, anunţă o creştere de 20% a vânzărilor pe segmentul de notebook-uri, înregistrată în perioada iulie-august 2007. Potrivit oficialilor Flamingo International, rezultatele financiare pe acest segment, pentru sezonul următor, vor fi favorizate de cele două perioade de vânzări intensive, începerea anului şcolar şi apropierea Sărbătorilor de iarnă. Cu o gamă completă de notebook-uri, precum Sony Vaio, Acer, Fujitsu Siemens, Toshiba, Dell, HP, MSI, Grupul Flamingo International a înregistrat o triplare a vânzărilor pe acest segment, în vara lui 2007, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Încheierea parteneriatului de distribuţie cu Sony Vaio a reprezentat unul din contractele importante încheiate în acest an de către Flamingo.
„În ultima perioadă s-a observat o cerere tot mai mare pentru notebook-uri, fenomen influenţat în mare măsură şi de scăderea preţurilor pentru laptopuri, precum şi de schimbarea preferinţelor consumatorilor. O contribuţie semnificativă în evoluţia spectaculoasă a vânzărilor de notebook-uri din ultimele două luni a avut-o şi parteneriatul strategic încheiat cu Sony, pentru distribuirea brandului Sony Vaio în exclusivitate. Rezultatele foarte bune înregistrate până acum ne determină să estimăm o dublare a vânzărilor pe acest segment de produse, până la sfârşitul acestui an” declară Jiri Rizek, CEO al Flamingo International.
Potrivit unui studiu IDC, anul trecut s-au vândut 140.000 de calculatoare portabile, în creştere cu 56% faţă de 2005. În al doilea trimestru al anului 2007, vânzările pe segmentul de notebook-uri au crescut cu 120%, conform datelor studiului menţionat.
{mosloadposition user10}