a vânzărilor de notebook-uri în T3
Conform retailerului, în trimestrul al III-lea segmentul de PC-uri a cunoscut cea mai spectaculoasă evoluţie în magazinele Flamingo Computers
Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri locali de produse IT&C, electronice şi electrocasnice a înregistrat o creştere de 120% a vânzărilor de notebook-uri în trimestrul al III-lea 2007, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
În aceeaşi perioadă, retailer-ul a înregistrat o creştere de 20% atât pentru sistemele desktop cât şi pentru televizoarele LCD, comparativ cu trimestrul III din 2006.
Conform rezultatelor studiului IDC, în cel de-al treilea trimestru al lui 2007 magazinele Flamingo Computers au înregistrat cele mai mari vânzări pe segmentul de PC-uri, deţinând o cotă de 9.7% din această piaţă.
Volumul total al vânzărilor înregistrate de către Falmingo Computers pe acest segment, incluzând sisteme desktop, notebook-uri şi servere, s-a situat la 18.000 unităţi în cel de-al treilea trimestru al lui 2007, ceea ce situează retailer-ul pe primul loc în topul vânzărilor, conform aceluiaşi studiu.
„Creşterea vânzărilor înregistrată în această perioadă este rezultatul strategiei noastre de concentrare asupra core-business-ului Flamingo International – retailul de produse IT&C şi este în conformitate cu estimările noastre de la începutul anului, când am anunţat că vom înregistra o creştere semnificativă a vâzărilor, în special începând cu a doua jumătate a anului. În trimestrul III, vânzările de notebook-uri au crescut cu 120% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceste rezultate au fost impulsionate şi de sezonul „back to school”, care a coincis cu ultima parte a trimestrului,” declară Mihaela Irimia, Sales Director Flamingo International.
În ceea ce priveşte finalul anului, Flamingo International estimează că vânzările aferente celui de-al patrulea trimestru vor contribui cu 40% la totalul vânzărior anuale înregistrate de către retailer.
{mosloadposition user10}