şi IT&C există încă anumite segmente neexplorate”
În perioada Sărbătorilor, retailerii de produse electronice, electrocasnice şi IT&C mizează din ce în ce mai mult pe categoria produselor de impuls, pentru a atrage noi categorii de clienţi
Luna aceasta Grupul Flamingo International, unul dintre principalii jucători pe piaţa locală a produselor electronice, electrocasnice şi IT&C a introdus, în cadrul magazinelor Flanco şi Flanco World, prima categorie de produse electronice neconvenţionale sub brandul Disney, adresate în special copiilor. Decizia retailerului a fost influenţată de evoluţia pozitivă a produselor neconvenţionale pe pieţele internaţionale, precum şi de potenţialul de dezvoltare a segmentului de electronice neconvenţionale în România, care în prezent înregistrează un ritm anual de creştere de 30%.
Conform reprezentanţilor Grupului Flamingo Intrernational, la ora actuală tot mai mulţi producători şi retaileri de electronice, electrocasnice şi IT&C se concentrează asupra comercializării produselor neconvenţionale, care fac parte din categoria produselor de impuls. Această tendinţă a apărut ca urmare a eforturilor susţinute din partea producătorilor internaţionali de targetare a diferitelor categorii de clienţi prin adresarea ofertelor de produse personalizate.
Electronicele comercializate sub marca Disney reprezintă una dintre primele categorii de produse neconvenţionale lansate pe segmentul local de retail electronic, care confirmă adaptarea strategiei comerciale a Grupului Flamingo International la noile tendinţe înregistrate pe pieţele internaţionale.
„În ultimul timp se observă tendinţa de exploatare a unor noi segmente de retail ca urmare a evoluţiei pozitive înregistrată pe pieţele internaţionale. Astfel, lansarea în magazinele Flanco şi Flanco World a primei categorii de produse electronice neconvenţionale confirmă adaptarea strategiei Flamingo la tendinţele înregistrate la nivel internaţional. Produsele electronice sub marca Disney reprezintă prima categorie de produse neconvenţionale lansate pe piaţa din România, dedicată în special copiilor. Prin lansarea acestei game de produse ne propunem să susţinem educarea clienţilor încă de la vârste mici, în ceea ce priveşte noile tendinţe de consum, declară Mihaela Irimia, Sales Director Flamingo International.
Reprezentanţii companiei estimează că până în 2010 produsele comercializate sub marca Disney vor depăşi valoarea de peste 7 milioane de euro.
„Avem certitudinea că în următoarea perioadă produsele neconvenţionale vor genera o schimbare semnificativă pentru întreaga piaţă de produse electronice, electrocasnice şi IT&C din România,
mai ales în condiţiile în care se observă deja o disponibilitate de achiziţionare a acestui tip de produse din partea clienţilor”, declară Mihaela Irimia, Sales Manager Flamingo International.
Conform estimărilor reprezentanţilor Flamingo International, la ora actuală, piaţa produselor electronice, electrocasnice şi IT&C din România a ajuns la valoarea de 1 miliard de euro, înregistrând un ritm de creştere mai mare comparativ cu pieţele internaţionale.
La nivelul pieţelor europene, produsele neconvenţionale au înregistrat o pondere semnificativă în ultimii ani, acestea fiind prezente pe toate segmentele de retail electronic, electrocasnic şi IT&C.
{mosloadposition user10}