prin prezenta în cel mai important proiect comercial din România
Reprezentanţii Flamingo International anunţă lansarea celui mai amplu proiect Flanco World în cadrul complexului Colosseum Retail Park din Bucureşti, dezvoltat de Modus
Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de retail electronic, electrocasnic şi IT&C din România, a semnat un parteneriat strategic cu dezvoltatorul imobiliar britanic Modus, în urma căruia retailerul va inaugura un magazin Flanco World în cadrul complexului Colosseum Retail Park.
Cel mai amplu proiect Flanco World din București va ocupa o suprafaţă de 3.000 m² din cei 56.000 m², suprafaţa totală a complexului Colosseum Retail Park, investiţia retailerului în această unitate fiind estimată la o valoare de peste 1.500.000 euro, una dintre cele mai mari investiții ale grupului într-o unitate Flanco World.
“Încheierea parteneriatului cu Modus reprezintă un pas important în strategia de consolidare a rețelei Flanco World. Magazinele cu suprafețe mari de vânzări operate sub conceptul Flanco World au cunoscut o evoluție foarte bună anul trecut, și ne propunem să continuăm creșterea acestei rețele, prin prezența în cele mai importante parcuri de retail. Proiectul Colosseum va fi cel mai important centru comercial din București, care va reuni cei mai importanți jucători din retail iar Grupul Flamingo Internațional va fi prezent printr-unul din cele mai mari magazine Flanco World”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
„Suntem foarte încântaţi de semnarea acestui parteneriat cu Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri din Europa. Compania este unul dintre susţinătorii majori ai primei faze de dezvoltare a Colosseum Retail Park, cel mai prestigios proiect de retail din România”, declară Mark Chapell, Director Modus Europa.
Colosseum Retail Park va fi inaugurat în 2009, urmând ca deschiderea mall-ului să aibă loc în 2012. Astfel, complexul comercial Colosseum va oferi o suprafaţă de retail de peste 169.000 m² pentru petrecerea timpului liber şi pentru entertainment, combinând arhitectura clasică cu cea contemporană.
Prin extinderea reţelei Flanco World, Grupul Flamingo International intenţionează să atingă o suprafaţă de 70.000 m² până la sfârşitul lui 2008.
{mosloadposition user10}