Prin inaugurarea celor două unităţi la nivel național, Grupul Flamingo totlizează o investiţie de 1,3 milioane euro pentru deschiderea a 5 magazine noi în această lună
Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de pe piaţa de produse electronice, electrocasnice şi IT&C din România, continuă să îşi extindă reţeaua de magazine în ţară, prin deschiderea a 2 unităţi Flanco World în Turnu Severin şi Deva, luna aceasta.
Cu o suprafaţă totală de peste 2.000 mp, cele două magazine Flanco World au necesitat o investiţie de 800.000 de euro.
Potrivit retailerului, deschiderea magazinelor Flanco World face parte din strategia de business a Grupului Flamingo, aceea de a dezvolta suprafaţa de retail şi de a pătrunde, prin magazine de suprafaţe medii şi mari şi printr-o varietate de produse, în marile oraşe, precum şi în cele de mărime medie, din toate regiunile ţării.
”Cele 2 unități Flanco World se adaugă altor 3 magazine Flanco, respectiv Flanco World pe care Flamingo International le-a deschis pe parcursul acestei luni, continuând astfel strategia de extindere a operaţiunilor derulate la nivel naţional, anunţată la începutul anului 2008. Am decis să rămânem la planul de investiţii inițial, deoarece businessul Flamingo este unul destul de bine consolidat, suntem încrezători în succesul pe care noile locații îl vor avea și estimăm că încasările pe care acestea le vor aduce în cadrul grupului, vor fi destul de substanțiale”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Prin inaugurarea celor două noi unităţi la nivel naţional, Grupul Flamingo totalizează o investiţie de 1,3 milioane euro pentru deschiderea a 5 magazine noi în luna octombrie; 2 magazine Flanco la Oneşti şi Cluj şi 3 magazine Flanco World la Turnu Severin, Targu Jiu şi Deva.
{mosloadposition user10}